OK OK, ik probeerde 1000 euro (pak m beet) op zak te houden en een keer verstandig te zijn. Bedankt hoor…
Wat is l2l van de spb143?
Oh ik zie het al, half millimetertje te groot
Hoef jouw foto’s maar te zien en denk o das Sat. Altijd top man!
Morgen komt de SPB143 bij mij binnen als het goed is
Haha, van mij hoef je natuurlijk niks te kopen!
En trouwens, je FOiS (prachtig horloge trouwens, ook al eens gepast…en nu officieel niet meer te krijgen!) is toch ook behoorlijk hoog?
Die 44mm L2L klopt daar volgens mij niet…meer 47,5mm
Ja, erg hoog, nodeloos hoog, erg storend! Ik ben ook al twee keer een draadje gestart om iemand te vinden die een ander achterdeksel kan maken, of een gebruikte aan mij wil verkopen die past, die ik zelf kan afschuren (uiteraard laat ik het originele deksel intact!). Ik ben ervan overtuigd dat er zeker 1,5mm af kan, al is het alleen maar het relief op het achterdeksel. Maar er kwam tot twee keer toe niets concreets uit onze gelederen…
P.S.: Dus bij deze nog een oproep!
Wauw dat klinkt rigoureus… Maar ja wellicht het proberen waard…
Maar ja, de meeste chrono’s blijven hoog hè…
Ach, er zijn mensen die in hun lijf laten snijden om er meer uit te zien zoals ze graag willen. Dan valt een gladgeslepen achterdeksel mijns inziens reuze mee
Prima draagbaar op een 17cm pols. Goede lug to lug en mooi gebogen naar de pols. Hoogte op de specs vertekent wat door het glas.
Hier ook net binnen.
Valt mooi, ook op 16,5cm pols. In het geheel niet te dik.
Wel vind ik de sluiting ruk. Heb net als jij op 6uur 3 hele schakels zichtbaar anders zit het geheel uit het midden.
Verder top qua afwerking etc
foto’s van om de pols?
Mocht iemand zijn 149 kwijt willen…Hit me up!
Haha ik had 2 uit “6 uur” en 1 uit “12 uur”, maar toen zat de sluiting verkeerd. Uiteindelijk dus ook 3 eruit aan 6.
Dat maakt de sluiting niet gelijk ruk toch haha? Meer gewoon even uitproberen wat goed werkt om inderdaad de sluiting in het midden te krijgen.