Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Wauw dat klinkt rigoureus… Maar ja wellicht het proberen waard…

Maar ja, de meeste chrono’s blijven hoog hè…

Ach, er zijn mensen die in hun lijf laten snijden om er meer uit te zien zoals ze graag willen. Dan valt een gladgeslepen achterdeksel mijns inziens reuze mee :slight_smile:

3 likes

Prima draagbaar op een 17cm pols. Goede lug to lug en mooi gebogen naar de pols. Hoogte op de specs vertekent wat door het glas.

8 likes

Hier ook net binnen.
Valt mooi, ook op 16,5cm pols. In het geheel niet te dik.
Wel vind ik de sluiting ruk. Heb net als jij op 6uur 3 hele schakels zichtbaar anders zit het geheel uit het midden.
Verder top qua afwerking etc

3 likes

12 likes

foto’s van om de pols? :innocent:

Mocht iemand zijn 149 kwijt willen…Hit me up!

1 like

Meh te donker maar goed:


9 likes

Haha ik had 2 uit “6 uur” en 1 uit “12 uur”, maar toen zat de sluiting verkeerd. Uiteindelijk dus ook 3 eruit aan 6. :smile::+1:

1 like

Dat maakt de sluiting niet gelijk ruk toch haha? Meer gewoon even uitproberen wat goed werkt om inderdaad de sluiting in het midden te krijgen.

Ben blij dat ik geen schakel extra nodig heb :see_no_evil:

9 likes

Het was in de emotie van het moment :upside_down_face:
Hij draagt nu prima, zelfs s’ nachts.
Alleen zie je nu, met slechts 3 hele schakels op 6uur, de sluiting (het stukje diver-extension) wel de bocht om komen.
En daar kan mijn ocd niet tegen…
Eerst gewoon maar es dragen. En misschien es op rubbâgh. Of zo’n sjorband waarvan ik normaal gruwel.
Heb ergens nog iets liggen, gratis bij mijn SKX007 van Rob gekregen.
Deze kast vraagt wel om bandexperimentjes.
Goed weekend!

1 like

Ik heb het al eens eerder aangehaald en ben ook geen fan van de sluiting, heb zelf deze er op gezet. Staat naar mijn mening veel beter:

1 like

Goeie tip, bedankt!

7 likes

Zocht je dit topic soms? :slight_smile:

1 like

De SPB143J1 is gewoon een beestachtig ding

In een volledig opgewonden situatie :fire: gaat dit beest gewoon 74,5 uur tekeer. (Vanmorgen rond 04:00 uur gestopt met tikken)

Over haar schoonheid hoeven we het sowieso niet te hebben

Afwijking na 74 uur van 14 seconde is ook heel knap te noemen :ok_hand:

Nog steeds een hele grote blij 🤷🏻.

20 likes

Zit ik verkeerd ?
Topic titel heeft het over 62mas.

Durf het bijna niet te melden, maar deze kwam ook binnen deze week… :sweat_smile:
En nee, ik ga niet voor kwartet.

14 likes

Het was een topic om de nieuwe modellen aan te kondigen dacht ik, maar blijf vooral posten, kan geen kwaad alleen hebben we dan een beetje 2 topics die hetzelfde doen.

Blijft overigens een mooie kleur :slight_smile:

1 like