Van mij had de spb143 ook wel 41 of 42 mm mogen zijn. Toch denk ik dat die ca. 40mm bijdraagt aan zn klassieke en chique look.
Vind je de MM200 echt al aan de kleine kant voor jezelf? Wellicht zou je de SPB14x voor de grap toch eens gewoon moeten passen.
Ja…maar denk echt dat dat aan de kastvorm en de kroon op 4 uur ligt… maar ik vind de SPB053 op een of andere manier veel meer wijzerplaat oppervlak hebben(groter ogen) als dit logisch klinkt …zelfs de wijzers zijn groter volgens mij
Tropic van Tropic? Of een ander merk?
Tropic Tropic idd
Nice!
Ik heb een zwarte Hirsch Accent strap gekocht, hier op bewegend beeld, sorry kreeg 'm hier niet direct gedeeld.
https://www.instagram.com/p/CHDOHvuHeS_/?igshid=pxypvk6de9jv
Wel wat aan de prijs, maar ik vind het een hele soepele en comfortabele band.
Ik denk het niet, ik heb een polsomvang van 20,5cm en moet zeggen dat de SPB143 geweldig zit
Hier nog een foto samen met mijn MM200 variant
Ah…voor latere zorg…kon nu de SBDC051 op de kop tikken…zat ik ook al een tijdje naar te kieken …Dank voor het vergelijkingsmateriaal
Prachtig horloge…zeker door die mooie foto’s van jou
Jawel. Wel enthousiast. Maar idd. Die prijs… voor dat geld koop je ook een heel leuk ander merk.
Één van de tofste duikhorloges die ik heb .
Dat ding heeft alles
Tof
Stoer
Elegant
🤷🏻
Ik vind dit juist HET horloge voor deze prijs. Wat heb je dan in gedachten? Ben wel nieuwsgierig.
Dank heren, een tropic en een flat vent zijn onderweg! Nu wachten tot dinsdag
Grappig ik vind dat juist reuze meevallen, hij zit bij mij een beetje in de pols en door die schuine afwerking onderaan valt het mij niet op.
Nee man, bij mij is hij ook helemaal niet hoog of dik
Dat heb ik dus ook. Ik had deze al bijna afgeschreven door de dikte (op papier), maar in het echt viel het mee reuze mee!