Kan iemand die ontwerper eens hoeken met een hoeklatje? Wat is dat toch met dat datumvenster…oh verrek, datum vergeten, hier nog ff een venster figuurzagen.
Waarom kan dat geen net opgemaakt venster zijn.
Wit blauw vind ik niet mooi. Ik zou willen dat seiko de groene kleur er bij zou betrekken. Beetje de kermit stijl. Of helemaal groen ala hulk. Dat lijkt me in deze lijn/serie wel mooi.
Dat is precies hoe de wijzerplaat van de nieuwe SLA047J1 er ook uitziet, dus lijkt me wel kloppend.
Nou… ziet er wel erg raar uit moet ik zeggen!
Nee, ben ik met je eens, maar als je de SLA047 ziet, die is nog een graadje erger. Daar vonden ze het nodig om een uitsparing in de chapterring te maken voor de marker
Ik heb Seiko best wel hoog zitten, maar ze maken me het niet makkelijk.
Slecht uitgesneden datumvensters en stukjes marker met lume in een hoekje frommelen.
Ik had het idd net even opgezocht. Wat lelijk!
Mooie foto’s weer.
Nog beter
Nog steeds vreselijk wat ze daar op 3 uur hebben gedaan.
Wat betreft de kleur, ziet er beter uit op ‘echte’ fotos, maar nog steeds niet mijn smaak.
(Overigens wel beter dan die nieuwe turtle/willard, waar de datum op 4.30 zit )
Ik vind dit ook ‘niks’… De SPB14X modellen waren juist mooi door hun ingetogene, maar dit…
Benieuwd ook naar de lunette, is dat nog steeds die geborstelde metalen of toch iets anders?
Wil hem wel ruilen tegen mijn 147
Ook mooi! Maar echt verkoop voorlopig
Nou ja en zeer gunstige prijs ook als je het mij vraagt. Pak je een tophorloge mee voor een relatief bescheiden bedrag.