Dat dacht ik toch
Je mag hem wel inruilen op mijn Seamaster met wat opleg van jouw kant
Too late, nu wel weg haha…
komt iets anders hier, ook de reden dat de Spb zo snel wijken moest. Hopelijk zondag als het lukt!
Haha succes dan
Jij met de Seamaster Luuk!
Ik vond hem eerder wat flets overkomen, maar het is toch wel een lekker zomerse combinatie. Alleen dat stukje lume naast het datumvenster…
Voor de liefhebbers
Nice !
Heeft iemand hier op horlogeforum eigenlijk de spb145? Ik zie de 143, 147 en 149 veel voorbij komen, maar de 145 kan ik hier niet vinden (of daar heb ik overheen gelezen…)
Gaaf! Had inderdaad vernomen dat ze dit gingen maken. Benieuwd wie de eerste hier op het forum er één besteld. Ben wel nieuwsgierig
Ja, ik ben benieuwd. Ik vind het toch altijd veel geld voor een bracelet, vooral als er al een redelijk goede bracelet bij zit.
Jubilee lijkt me niet zo mooi op een spb
De 145 is ‘boutique only’ las ik. Wat dat precies betekent weet ik niet , maar vermoed toch net moeilijker aan te raken.
Verder is de 143 de braafste, de 147 de goedkoopste en de 149 de limited editie. De 145 is eigenlijk niets
Nice! Best overwegen waard, dan heb je die belachelijke duikersextensie niet meer.
Zou die jubilee wel eens willen zien met de 143 wijzerplaat.
Helemaal mee eens
Is echt shit inderdaad die duikersextensie, de bracelet zelf valt wel mee, hoewel het openen en sluiten wel erg gemakkelijk gaat, te makkelijk zelfs.
Ik denk zelf dat polished centers van de jubilee niet tof zal staan. De Oyster zal toffer staan denk ik.
Ik ook hoor! Alleen die extensie vind ik minder.
Nee met blauw vind ik hem gaaf, maar met grijs vermoedelijk niet.