Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Als je er echt een wil mag je mij een PB sturen. Heb er een bijzondere relatie mee, de ene week wil ik hem nooit meer kwijt en de andere week eh… weer wel. Heb hem op staal en rubber trouwens

Zou kunnen

10 likes

Gaaf! Mocht je de tijd hebben om (meer) foto’s te maken en op het forum te gooien dan graag!
Voordat ik ze alle 3 (of misschien zelfs 4) tegelijk in het echt kan bewonderen moet ik het toch doen van foto’s de komende tijd :wink:

1 like

En deze exact past dan op de SPB14x serie? En is het dan even lang? Of moet je met schakels gaan werken?

Heb je een foto van jezelf op dit horloge?

Vind dit namelijk een betere optie dan een hele bracelet, aangezien ik de OEM bracelet verder perfect vind.

Edit: shipping kost net zoveel als de sluiting :flushed: kan gewoon in een envelopje…

Hmm, iets voor een powerbuy? Ik wil er ook wel eentje.

1 like

Ok ik had nog nooit van powerbuy gehoord maar je bedoelt denk ik gezamenlijk kopen?

1 like

Ja, hier zijn we het met z’n allen behoorlijk over eens. De bracelet zelf vind ik zelfs erg mooi, maar de sluiting, inclusief duiker extensie zijn gewoon belabberd. :frowning:

1 like

Nee hij is korter, ongeveer de duikersextensie minder zeg maar. Dus je komt wel aan het aanpassen. Verzendkosten lijken idd nergens op maar vanuit Hongkong was het bij mij vrijdag besteld maandag in huis dat dan weer wel. Dat red je met PostNL niet :sweat_smile:

2 likes

Dan mag je wel wat foto’s posten. Ik vind dat na de blauwe de mooiste. Ik had destijds de blauwe besteld, maar toen ik de bruine in het echt zag moest ik toch even twijfelen!

1 like

15 likes

Nato staat ‘m best goed, (ben nog steeds geen fan van de stalen band), binnenkort maar eens shoppen voor een tropic of waffle :relieved:

10 likes

Leuke nato, welke is dat? Staat m goed

Mooi! Waffle staat deze echt super. Hier een 143 met een B&R waffle:

13 likes

Is een Chevron nato band van crown&buckle

1 like

Ja , die had ik ook in gedachte , mooi ! Ga m bestellen :+1:

1 like

Klaar voor de zomer, na de levering van Cheapest NATO Straps. Ik ben er nog niet over uit :stuck_out_tongue:. De Bond strap blijft de beste optie imo.

6 likes

Is er iemand in de regio Breda die een Spb14X heeft en waar ik hem eens kan passen? :grin: ik heb echt interesse, maar twijfel wel aan de maat. Helaas niet voorradig bij de juwelier.

:star_struck: Vandaag binnen gekomen :star_struck: Prachtig horloge in 't eggie zeg :grin: had deze nog niet in het echt gezien dus gekocht op alleen wat foto’s en filmpjes.


Stalen band moet ik nog even op maat maken, maar dit rubber staat en zit ook prima :ok_hand:

19 likes

Mocht je ooit in de buurt van Eindje komen, no prob!

3 likes