Ik moet me inhouden om er geen 143 bij te kopen bij het zien van dit soort foto’s
Deze kleine verschillen zouden bij mij wel het verschil maken tussen kopen en niet kopen.
Laat je niet tegenhouden he
Ik ga ‘m zeker niet terugsturen als er een lume pip op 3 zit. Veel te mooi horloge, zelfs met die kleine toevoeging.
Is dat dezelfde band als op je eerdere 2 foto’s? Die is wel erg fraai, welke is het? Gebruik je die i.c.m. ‘skinny fat bars’?
Thanks, is dezelfde. Bandje heeft quickrelease.
Staat 'm goed ja
Thanks! Die komt op de verlanglijst maar die kopjes zijn niet te smal/klein dan dus?
Past prima
Mijn 149 gaat helaas in de verkoop, onverwacht een financiele tegenvaller gehad helaas. Mijn horloge is gekocht in september 2020 bij een juwelier en is helemaal compleet. Hij staat nog niet in het blauwe gedeelte omdat ik hem vorige week via mijn juwelier naar Seiko heb opgestuurd en nog niet ontvangen heb. Ik vond hem wat achterlopen dus vandaar opgestuurd. Helemaal compleet full set, altijd op metal gedragen dus die blauwe rubberen band is nog helemaal ongebruikt. Garantiekaart + aankoopbon alles incl. Mocht je nu al interesse hebben stuur maar een bericht. Oja het is zonder de nieuwe lelijke lume op 3
Vanwaar de twijfel? Wat een waar voor je geld deze Seiko. Alles klopt er gewoon aan
De 149 is een limited, derhalve uit productie en zal sowieso niet meer in nieuwe vorm beschikbaar zijn.
Weet ik
Ik draag hem amper dus ik weet niet of ik 'm hou. Net als m’n SPB mountain Sunset. Toch weer monnies voor een andere NA
zonder lume op 3 en zonder kijkdoosdatumvenster
Idd. Ik ben er niet ontevreden over om maar even under te staten!