Ik vind de lume op deze manier niet eens zo een probleem. Dat datumvenster is wel jammer, inderdaad wat simpeler dan het “oude” model.
Ja echt een schitterend filmpje maar zo zijn er nog meer mooie. Die van Hodinkee maakt ook hebberig…
Ja old James Stacey weet het wel te vertellen
Oh man. Ik heb een SPB147 incoming… ben opeens sinds een paar dagen enorm verliefd op deze. Kan niet wachten!
Het is bij de nieuwe versie er idd redelijk basic uitgestamt ipv gesneden zoals bij een standaard passe-partout
Ik raad iedereen die op de twijfelstoel zit aan om nog snel de “oude” versie op te pikken.
Ja zonder die extra lumeplot op 3…
Nu nog hopen dat t de eerste versie is zonder lume op 3 en kijkdoosdatumvenster
…sending good vibes
Op de site staat nog gewoon de versie zonder extra lume plot
Gaan we weer hetzelfde krijgen als de Sumo’s met Automatic vóór Prospex logo, is ook zo’n “dingetje”.
Als iemand een SPB143 van 02-01-2021 zonder lumepip op 3 wil ruilen tegen zijn nieuwe met lumepip op 3… ik hoor t wel, heb ik een 4 maanden versere
Het zijn natuurlijk maar kleine verschillen, maar ik vind het ook minder mooi. Het storende aan die lumeplot op 3 is dat die als enige de minutenmarkeringen onderbreekt.
Overigens is de symmetrie van de eerste versie ook niet perfect. Liefst had ik geen datum gehad, maar als er dan toch eentje in moet maak de opening dan precies even groot als de lumeplot op 9.
Ik zie je reactie wel voorbijkomen
Scherp!