Zou het niet weten heb deze 147 hier op het forum gekocht . Is wel een orginele Seiko band .
De endlinks passen wel, dus dat lijken de originele. De rest van de band lijkt eerder op de MM200 band. Andere springbars gaan weinig uithalen dus
Goh, nou breng je me aan het twijfelen of de springbars wel origineel in de mijne zaten. Ik ben te lui om de rubber band erbij te zoeken of ze erin passen
Deze moet je in ieder geval hebben. Dikke Seiko springbars.
Ik wil er graag nog een extra, heb nog een 62MAS op rubber
Dit is de originele 62MAS band. SPB051 enz.
Dat maakt wel degelijk uit, met dunne springbars kun je de 62MAS band niet mooi laten aansluiten, met dikke wel en past de 62MAS band sluitend op de SPB14X.
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Ik heb m’n BB58 verkocht en een SPB143 aangeschaft en nog geen moment spijt van deze keuze gehad.
Tuurlijk moet je het prijsverschil in acht nemen maar de BB wint niet op alle fronten. Heb meer een klik met de “neutrale” 143. Lekker ding man!
Super bandenswapper
Ah, dat is het. Vond het al vreemd dat die endlinks wel origineel leken. Maar zijn die spring bars van die banden niet hetzelfde?
Die van jou zijn door de vorige eigenaar gewisseld zo te zien.
Ja dat klopt, bij mij zaten in de rubberband dezelfde springsbars als in de 62MAS en SPB145.
Eens met je, ik draag hem ook graag.
Oké, bedankt voor de info . Ik ga op zoek naar die orginele SPB springbars .
Kleine update:
Ik draag mijn SPB149 nog steeds dagelijks nadat het eerste saffier glas vervangen is binnen 2 weken en nog steeds geen krasje te zien! Perfecte daily qua maat en stijl, verveelt nog steeds niet tot nu toe!
Ik vermoed wel nog steeds dat het eerste saffier niet helemaal 100% was maar boeiend, het is toen goed gefixed en ik kan niet meer zonder!
Leuke fotoshop! Of is dit echt? ziet er tot uit in ieder geval
Geen photoshop. Een mod
Heb de dial en hands gekocht en die in een subcase van Namoki gedrukt. Ofja, ik niet… Dat deed Han voor mij.
Super gave combi zo
Zo dan! Goed gelukt! Gaaf ding zeg! Doe mij die maar
whooow ,heel tof zo
Ff zonder dollen, hoe fix ik zoiets? Zelf heb ik geen kennis van modden, maar dit is bij far de beste mod die ik heb gezien.
Ik zal je even een pb sturen