Zie hieronder in het nieuwe filmpje op YT de nieuwe blauw/witte variant. Best cool eigenlijk. 6000 stuks limited.
Zeker mooi. De prijs ook.
1850 Australian Dollar, is omgerekend 1200 euro. Dat zijn ze allemaal toch? Behalve de 149, die is nog iets duurder.
Hij ziet er leuk uit, maar ik kan me niet over 3 uur heenzetten
Als je die 2 naast elkaar ligt, vind ik de BB toch mooier, puur door de kleuren. De BB lijkt me toch wat subtieler.
Beide enorm gaaf natuurlijk!
Ja de BB58 is toch ook echt mijn favoriet, draagt toch ook net iets lekkerder dan de 147 welke toch ook een topper is .
De BB is ook 3x zo duur en als die SPB 2e hands scoort 4x dus ja…
Ik vind het een hele mooie beater ernaast iig!
Klopt, maar ik vind de spb149 mooier dan de bb58
Dat is goed voor je portemonnee
ik de 147 ook…
De 58 is inderdaad 3 x zo duur dus als je kijkt naar waarde voor je geld is de Seiko een topper .
Beide hebben een gangreserve van 70 uur maar de Tudor doet dit met 28000 beats de afwerking en zeker die van de band ligt toch ook echt een niveau hoger bij de Tudor .
Ach ik ben zeer tevreden met beide horloges .
Mwah. Als zomerklatser kies ik de BB. Daarom ook mijn laatste bijdrage in dit topic, m’n 149 vertrekt vanavond naar zijn nieuwe baasje 🥲
De BB is qua afwerking een niveau hoger. Helemaal eens. De vibe van de SPB is geheel anders: moderner en robuuster. Daarom past ie ook zo goed naast een Black Bay.
En is het ook zo top dat @pasd ze naast elkaar heeft
Ook de 147 op staal gezet , beetje jammer dat de band niet perfect aansluit op de kast .
Verder is het een prima band .zit ook erg comfortabel.
Ja, dat komt door de springbars zoals ik in het andere topic schreef. Om deze band netjes te laten passen moeten de dikke springbars erin. Dan werkt het prima.
Heb er nu de orginele dikke springbars in , die van de rubber band afkomen .
Zijn er nog dikkere ?
Heb je nog zo’n bracelet over? Zat een beetje online te kijken maar nog wel aardig aan de prijs en niet in de buurt te krijgen. (Of ik kijk niet goed)
Dit is toch ook niet de originele stalen band die bij de andere modellen geleverd wordt?
Nee is volgens mij een MM200 band toch?