Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Binnen! De MN straps van Erika voor de 147.
Nu nog een nieuw setje Seiko fat springbars, want de originele ga ik niet eenvoudig uit de tropic krijgen :sweat_smile:

4 likes

Tropic ff onder warm water houden en de bars eruit drukken met de pin van je horloge tool .:wink:

1 like

Goeie tip! Ik moest ze er met spit ‘n sweat in proppen :grinning:
Gaat lukken!

1 like

Haha , ja heb ook een rubber bandje waar ze eigenlijk net iets te dik voor zijn . Beetje spuug doet wonderen
Nu al weer een paar dagen op leer

Maar een extra setje springbars is wel altijd handiger :blush:

4 likes

Nu we het er toch over hebben; waar haalt een zichzelf respecterend HF lid zijn Seiko fatties? Ik heb al een aantal topics hierover gezien, maar verder dan heel oude links of een extreem dure optie als WatchGecko kom ik niet :thinking:

Amazon en eBay staan ze wel te koop $13,- voor 6 stuks

maar wie weet hoe lang je dan weer moet wachten .
Monsterwatches verkoopt ze niet meer .

1 like

https://www.ebay.nl/str/outletgoods

Na week waren ze binnen.

4 likes

Even op wat gewone springbars dan. HF wil zien hoe die MN staat op de SPB :yum::yum:

2 likes

Haha ja dat wil ik ook wel zien , mijn voorkeur heeft die beige.

1 like

As soon as possible!

1 like

Ik had ze weer hier vandaan. Was ook prima maar inmiddels wel wat duurder geworden zie ik.

1 like

6 likes

Ik doe een keer een SAT’je:

9 likes

Fijne avond :upside_down_face:

9 likes

Ziet mijn oog hier nu een nieuwe Seiko SPB release maar dan met het nummer SPB239?
Maar het lijkt me toch een volledige SPB147 maar dan op fabric…

Lekkere onder de radar release… er is ook een nieuwe Uemura / Willard trouwens…

img1

4 likes

Nee, ho ho. Deze hebben bandjes met speciale Japanse vlechttechniek :laughing:

Niet doen! :see_no_evil:
Ik word er een beetje hebberig van … :innocent:

1 like

Op veler verzoek (@Tijner @pasd) hierbij een avondreportage van de nieuwe MN straps van Erika op de 147. Het gaat om de Trident (blauw) en Sahara (zand, duh) en als bonus heb ik ook eindelijk het limited Fratello bandje die ik onlangs overgenomen heb van @Zulu op de 147 gehangen. Het resultaat stelt mij allerminst teleur! De foto’s daarentegen zijn vanavond binnen genomen, dus het licht is niet optimaal :sweat_smile: De wrist shots zijn wel buiten genomen, maar ook met avondlicht. Hang in there.
Laat maar weten wat jullie van de banden vinden!

12 likes

De 2 MN’s staan hem top! De andere band is mij te net voor een duiker, vooral ivm de dikte van de SPB. Ook die blauwe MN is :ok_hand::ok_hand: dat had ik niet verwacht!

2 likes

Uitstekende keuze, zo’n MN :ok_hand:

12 likes