Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Vind ik ook, die blauwe werkt heel mooi bij het bruin en guilt. Precies zoals ik had verwacht natuurlijk :face_with_hand_over_mouth:

Natos erg tof! Die andere niet echt als ik eerlijk mag zijn…

1 like

Heel tof die MN , ook die suède staat prima :grin:
Hoe dragen die MN , heb zelf een keer een imitatie MN bandje gehad maar die ging mij irriteren.
Voelde alsof ik elastiekje om mijn pols had .

1 like

Sure, een eerlijk antwoord verwacht ik ook. Zelf vind het contrast leuk van dat lichte suede tegenover het krachtige van de lijnen die in het horloge zitten. Maar dragen met dat bandje ga ik 'm toch niet, te dressy. Moet maar eens op zoek naar een horloge voor bij dat bandje :thinking:

1 like

De MN’s van Erika’s zijn echt top notch. Je voelt ze eigenlijk niet, ook omdat je heel goed de lengte kunt fine-tunen en zijn dus heel comfortabel. De straps bestel je op je polsmaat en daar zit voldoende ruimte in om nog te schuiven om strakker of iets losser te dragen.

1 like

Die blauwe op de 149 is écht lekker hoor! Toch eens voor een grijze kijken voor m’n 143.

3 likes

Altijd een goed excuus inderdaad, snap het contrast alleen suède is niet helemaal mijn ding maar ook nooit verder na gekeken eerlijk gezegd…

2 likes

Ik kan dit horloge van harte aanbevelen, en hij wordt nu ook met regelmaat aangeboden in het blauwe deel. :+1:

2 likes

Die blauwe is inderdaad erg gaaf!!

Zelf net 1 van crown & buckle besteld maar deze is nog net iets gaver! Maar om er nou nog 1 te bestellen is mij ook weer te gek af :man_facepalming:t2:

4 likes

Heb hier op de 147 ook suède, draagt wel heel lekker .

En @InspectorClouseau , dat van de orginele MN wist ik niet dat je die op maat moest bestellen .
Diegene die ik had was een goedkoop Ali ding zat echt niet lekker en ging na een week al lubberen .

5 likes

Gewoon weer om de pols

7 likes

8 likes

8 likes

10 likes

5 likes

2 likes

Spelen met bandjes.

Persoonlijk een duidelijke voorkeur voor de bovenste combi’s.

7 likes

Omdat ie zo heerlijk speelt met het zonlicht

#crosspost!

5 likes

1 maand later mag ik weer mee doen hier.

Sellers remorse is a bitch :joy::grimacing:

19 likes

Mooi dat ie er weer is, en heerlijke foto :ok_hand:

Ik denk er soms over om m’n SPB ook weg te doen voor wat anders? Maar als ik dan die blinkende wijzer met facet weer zie… dat zie je niet bij veel anderen hoor! :drooling_face:

9 likes