Ik begrijp het. Dat geeft mij teveel beperkingen dus ik ga voor 6.
Dank je, ik wil m eerst in het echt zien, voordat ik beslis of ik deze wil.
Iemand een aanrader voor jubilee op de spb147j?
Het lijkt me dat kleuren lastig is I.v.m. de coating?
Strapcode gaat niet passen denk ik ivm fat springbars
Hahaha heel herkenbaar
Laat hem toch zo, ik vind (maar dat is natuurlijk persoonlijk) hem zo op zijn mooist…
Strapcode heeft een speciale reeks uitgebracht voor de SPB serie als ik t goed heb
Haha snap je volledig kees. Maar voordat ik wederom nieuwe horloges ga bekijken is het voor mij goed om afwisseling te hebben . Bandjes swappen houdt de hobby betaalbaar.
Was ook aan het denken aan een sailcloth. Deze;
Nice! Ook gaaf!
Owja, ik zie het nu
Hmm… dan is die super o boyer miss wel mooier he. Stuk rustiger. zijn de andere buckles het waard? De brushed sub of ratchet buckle
Tja dat is persoonlijk, weet uit ervaring wel dat het heel goede kwalitatief banden zijn .
Heb er een op mijn SKX
Ik heb deze nog liggen, naar mijn mening een stuk beter dan het origineel, deze vond ik alleen net iets te dik (heb t liefst zo dun mogelijk)
Gaat dan ook in t blauw.
Ook een hele mooie combi (je brengt me op een idee…) en houd de hobby een klein beetje betaalbaar…
Die Ratchet buckle raad ik je echt af. Die is enorm (buiten proportie) dik. Dat zal niet mooi staan bij dit horloge. Ik had er 1 voor mijn SKX007 en zelfs daar vond ik hem te dik.
Die sailcloth staat hem wel ja.
Ik kan zelf een goede tropic écht aanbevelen!
Tja dit is meestal niet zo’n succes met mijn dwerg polsen . De Chinese waffle strap van @pasd was al ingekort, dus dat scheelt haha