Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Ik heb zelf dino :t_rex: polsen. Een zuludiver tropic kan.

T-rex polsen. Die jat ik van je :sweat_smile::ok_hand:t5:

Ik mag me vanaf gisteren de trotse bezitter van de SPB143J1 noemen (overgenomen via het forum). Echt een heel mooi horloge.

Van tevoren wist ik dat deze kleiner zou zijn dan de horloges die ik reeds heb of heb gehad zoals een Samurai en een G-schock. Ik heb een pols van ongeveer 19 cm. Ik vraag me eigenlijk af of deze toch niet te klein is. Wat me verder opvalt is dat het horloge nogal naar de onderkant van mijn pols zit.

Wellicht een “oude wijven” vraag maar wat vinden jullie? Is het gewenning of zijn mijn polsen gewoon te dik / grof voor dit horloge?

ezgif.com-gif-maker

9 likes

Ik vind het mooi passen op je pols.
Ook even wennen he

1 like

Nee, staat top

2 likes

Niks mis mee! Staat erg goed!

1 like

Ik vind het prima staan. Ik denk dat het gewenning is. Lekker een weekje dragen en daarna jeZelf de vraag nogmaals stellen.

1 like

Te klein? Nee man!
Heerlijke topper :ok_hand::ok_hand:

1 like

Heb even een schakel omgezet van boven naar onder zodat die iets hoger draagt. Grootte zal even wennen zijn, maar man man wat is die dial lekker zeg in het echt :ok_hand: :sunglasses:

8 likes

Nice. Even hieraan wennen en die Samurai voelt straks oversized aan…
Hier ook 19 cm pols en ook SPB14X-en en Samurais. Ik pak nu wel minder snel m’n Sumo.

1 like

21 likes

Ik heb dezelfde Seiko en al langer een 43 mm duiker. Ben echt zo tevreden met deze 40.5 mm horloge dat ik voortaan naar kleinere formaatjes zoek dan daarvoor.

Deze staat jou.:+1:

Mijn beste :camera_flash: voor de sfeer. :point_down:

15 likes

Dit dus. Herkenbaar.

1 like

Een 40.5 met een 47 lug2lug kán gewoon niet te klein zijn. Voor niemand niet, op Balou de beer na misschien.

2 likes

Dubbele ontkenning, nice :+1:

Door het topic ook maar even een avondwisseltje gedaan naar de SPB :slightly_smiling_face::beers:

7 likes

Mooi foto :ok_hand:

Vandaag de hele dag om de pols gehad en de grootte wend al :muscle:

Nu alleen nog mooie foto’s leren maken :sweat_smile:

8 likes

Top!

12 likes

Gefeliciteerd, staat top!

1 like