Seiko SPB14X Only (Deel 1)

20 likes

Mooie foto! Hij staat er goed op zo! Prachtige sunburst.

1 like

Oké thanks :+1:

1 like

Zoo gaaf :ok_hand:

13 likes

8 likes

Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een 149: het lijkt erop dat deze AD nog een item op voorraad heeft. (Ik dacht dat ze overal uitverkocht waren.)

BAM…… gelijk besteld! Wat een topvondst. Heel erg bedankt @_in_that_case voor het plaatsen. Naast mijn Marinemaster ben ik gek van mijn 143. Was al een tijdje aan het kijken of ik de 149 nog ergens kon overnemen. Nieuw is ook goed :wink:. Eens kijken welke favoriet gaat worden.

Bizar hoe die dingen af en toe ineens opduiken. Zo had ik een tijd geleden ook een limited edition gouden G-shock square gevonden die overal al lange tijd was uitverkocht. Meteen maar gekocht (en inmiddels ook weer verkocht. Goud is toch niet echt mijn ding :joy:)

2 likes

Fijne dag!

#crosspost Wat dragen wij vandaag XLIII

5 likes

5 likes

Je was er snel bij. :wink: geen probleem. Ik twijfelde toentertijd tussen de 143 en de 149. Tot nu toe geen spijt.

Niet alle ADs en hun aanbod zijn even goed vindbaar in de bekende zoekmachines.

^ geheel begrijpelijk :rofl:

1 like

8 likes

Ik doe even met je mee @SAT :stuck_out_tongue_winking_eye:.

10 likes

Pfffff, … 143 of 1521?
Het blijft me bezig houden. :see_no_evil: :thinking:

1 like

Als je na deze foto’s :ok_hand: nog twijfelt, dan moet je het niet doen 🤷🏻

14 likes

Ik zat me vandaag weer te verbazen over wat een absoluut top horloge mijn/de 143 is. Ik geniet er zoveel meer van dan andere Seiko’s.

Kopen dat ding :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

giphy

PS Geen enkele twijfel!
Hoewel ik twijfel wel over de timing. Nu? Of nog even wachten, of … :wink:

Ik heb tegenwoordige een soort van ‘one-collection rule’ dus de 1521 (Squale) gaat dan eerst de deur uit. Enne, daar zit de twijfel. De 1521 is ook echt top!

1 like

Zeker waar :ok_hand:

1 like

Vandaag ook maar weer eens deskdiven met de SPB149

13 likes

Leuk idee. Ga er ook eens over nadenken voor mijn spb143.

Staat prima toch.

2 likes

Kan mij jou uit mijn intro-topic herinneren. Toen zat je al te loer’n naar dit horloge. :grinning: Mooi daj 'm hebt. :+1:

1 like