Ja haha, even terug gelezen en inderdaad al geruime tijd naar deze Seiko aan het kijken geweest. Nog elke dag blij dat ik hem nu heb
Jajaja, ik weet 't.
Ik zou hem overigens zelf het meest op de stalen band dragen denk ik. Dat is wel iets wat ik nu mis, zowel de Squale als de Marathon heb ik op rubber. Beide leuk, maar een mooie stalen band kan ik ook wel waarderen en die van Seiko is top. Vind ik.
Beide mooie horloges. Je kunt bijvoorbeeld ook de 1521 lekker door dragen deze zomer en daarna omwisselen voor de 143.
Geen haast, maar het kriebelt wel als ik weer foto’s voorbij zie komen van bijvoorbeeld @SAT en nu ook die van jou …
Die belachelijk goedkope platte rubberen banden van CheapestNatoStraps passen/staan - vind ik - echt heel goed op de SPB143 >
Ik vind ‘m wat te clean voor de 143. Het mag van mij wat stoerder zoals een waffle of tropic.
Ruilen voor een 1521?
Nee nee, geen blauwe want die heb je al …
Mooi man…
Haha.
Ga weg met je Italiaanse zooi
Ik loer nog wel eens naar de 143, maar man de 147 heeft toch wel wat speciaals. Misschien maar allebei
Swiss made hè, … kom jij aanzetten met je V&D Japannert!
Ik loer ook naar de 143.
Heb nog even met een schuin oog gekeken naar de 149, vind blauw ook wel mooi … keuzes, keuzes. Leuk!
Dies mooi, komt die van de Action?
Ik kreeg afgelopen zondag de vraag of mijn oranje Doxa van de Zeeman was