Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Gratis bij een dozijn witte onderbroeken! :partying_face:

… alleen dat bandje, ûh da’s niet mijn kopje thee! Op staal of op de OEM blauwe rubberen band vind ik ze ‘t mooist.

1 like

Nee, wel voor de echte zee man! :sweat_smile:

2 likes

Hahahah

Kakzooi, urenwijzer beschadigd… zag het toen ik aan het lunchen was. Dat kan echt niet vind ik. Dus geld terug gekregen.

Nu moet ik weer op zoek naar een nieuwe…

Een SPB op een tropic kan nooit mis. Die OEM is ook top, al vind ik de metalen keeper iets minder.

1 like

Oei, kwam die zo van Seiko of iets aangepast?

1 like

Zo van Seiko.
Die verkoper bij de juwelier vond dat ik een kritische blik had. Gelukkig dus geld terug.

3 likes

Dat kan. Het gaat in het echt goed samen met de secondewijzer. De blauwe OEM rubber band is fijn en erg gaaf, maar voor mij veel te lang. En ik vind het zonde om daar de schaar in te zetten. Staal vind ik in het algemeen vrij saai en oncomfortabel (door het gebrek aan fijnafstelling). Meestal is de stalen band na een paar dagen weer van de 149 af. Met een ratchet clasp zou dat misschien anders zijn.

Bij Olfert nu 12% korting op de 143: https://www.olfert-co.de/seiko-prospex-automatik-divers-spb143j1

Wellicht heb je hier wat aan.

1 like

Snap ik, zou ik ook niet doen. Lekker dragen zoals 'ie het lekkerst zit. :slight_smile:

1 like

Daniël (@DKremer) even een mailtje sturen. Misschien heeft hij 'm wel liggen! Krijg je er ook nog stroopwafels bij … :sunglasses:

Ik zat trouwens nog even naar jouw foto te kijken, ik zie niks bijzonders op de urenwijzer …

3 likes

Ik zie ook niets …:thinking:

1 like

Dit zou het kunnen zijn …

… kan ook vertekening van de foto zijn.

@RobinH :thinking:

2 likes

Voor dat ging hij bij mij niet terug…:grimacing:

Als je het eenmaal ziet blijf je het zien.

5 likes

Lekker Robin :heart_eyes::ok_hand:t2:

1 like

Dat is het inderdaad!
In het licht buiten mega storend.

1 like

Precies dit :confused:

2 likes

En even bij de Seiko Boutiek langs geweest. Jemig, ik wilde de grijze halen. Toen zag ik deze :sunglasses:

21 likes

De 213…
Mooi hoor…:+1:

1 like