Tof
Gefeliciteerd met je NA
Tof
Gefeliciteerd met je NA
Hopsàké … het verlies van het schadegevalletje is lekker snel goedgemaakt! Lekker hoor. Van harte en veel draagplezier.
Mijn zoektocht naar een betaalbare 143/149 gaat beginnen. Leuk!
De 1521 ligt klaar voor een nieuw avontuur.
Super
Ben het helemaal met je eens. Morgen de 1521 wegbrengen en daarna …
… @WristCandy to the rescue. Jippie!
Soms denk ik wel eens dat ik die 149 mooier vind dan mijn 143…
143 is misschien wel wat meer allround.
Ik heb naar beide gekeken enne de 149 oogt door de blauwe kleur wat frisser denk ik. Verder is de 143 ook helemaal supertop. Als ik geen 149 meer had kunnen vinden was mijn zoektocht zeker richting de 143 gegaan omdat ik per se een stalen band wil. Rubber erbij, leuk en ga ik misschien ook wel dragen maar op staal is wat ik zocht.
De leukste 14x. En geen afgekapt blokje bij de datum
Ik heb ook zwaar getwijfeld tussen de witte en de grijze. De grijze is gewoon een hele mooie all rounder. De witte heeft gewonnen vanwege het effect dat ie op mij had. En omdat het nu zomer is
Super vet. Deze week ook bij mij in huis
Je kan bij dit model bijna geen verkeerde keuze maken. Ze zijn allemaal heel gaaf. Ik ben ook bang dat we nog wel wat nieuwe kleuren moeten gaan weerstaan. Deze gaat Seiko waarschijnlijk nog wel uitmelken
Leuk man en meteen ook de mooiste van de serie, gefeliciteerd!
Dank je wel.
Oej… het mag wat spannender wat mij betreft. De eerste reactie van mijn vriendin op mijn Waffle Strap was: “leuk met die ribbels i.p.v. helemaal glad”.
Ik blijf de grijze echt geweldig vinden. Misschien komt ie er ooit voor erbij.
Hier een probeersel voor de 213. Is dan wel geen 14x, maar hoort wel in dit draadje toch?
Wat vinden jullie, geslaagd? Of andere suggesties?
Die mag er wel bij hoor!
Tropic altijd op de SPB
Ja dit is wel exact dezelfde lijn. 213 hoort erbij!
Zwarte tropic op een blauw/witte duiker, not so sure
Hier mijn probeersel:
Er zijn ook blauwe tropics, zelfs witte. Ik zag vandaag weer een tropic topic voorbij komen, daar kun je vast nuttige info uit halen. Bijvoorbeeld de blauwe tropic van Baltic schijnt subliem te zijn.