Andere. Zou vandaag binnenkomen, maar 't is weer eens een puinhoop bij PostNL en dus zag ik vanmorgen al een eerste aanpassing van de bezorgtijd …
… dus maandag (hoop ik ).
Andere. Zou vandaag binnenkomen, maar 't is weer eens een puinhoop bij PostNL en dus zag ik vanmorgen al een eerste aanpassing van de bezorgtijd …
… dus maandag (hoop ik ).
Jep… I know. Ik zat vorige week met spanning op een Seiko bandje te wachten, maar die werd op het laatste moment vertraagd naar de volgende dag
Succes met wachten…
En binnen!
Was alweer vergeten wat een topper de SPB14x eigenlijk is en al helemaal deze 149. Ben er weer van onder de indruk. In alle opzichten een heel prettige Seiko. Hij draagt wel een tikje kleiner dan de Squale Matic, die ik de laatste weken onafgebroken om de pols heb gehad. Dus het is wel weer even wennen! Maar dat gaat vast lukken en anders, tja … nou ja ik geef het gewoon een kans.
Gaaf man, gefeliciteerd
Ah hij is er! Gefeliciteerd!
Mooie foto ook
Komt er gelukkig ook weer wat meer leven in dit topic. Het was nagenoeg dood
Het zijn allemaal stille genieters.
Jouw/de 143 is ook echt een alleskunner. Fraai en ontzettend draagbaar! Ik heb dezelfde gehad, ook met de ‘lumepip’ naast het datumvenster. Helemaal zoals het heurt … hij oogt trouwens ook goed op deze lekkere grijze(?) tropic.
Ik heb zojuist even de waterdichtheid van mijn 149 getest.
Hij doet 't nog!