Seiko afgeleiden en her-uitgaven van de 62MAS Only (Deel 2)

Andere. Zou vandaag binnenkomen, maar 't is weer eens een puinhoop bij PostNL en dus zag ik vanmorgen al een eerste aanpassing van de bezorgtijd …

… dus maandag (hoop ik :sunglasses:).

1 like

Jep… I know. Ik zat vorige week met spanning op een Seiko bandje te wachten, maar die werd op het laatste moment vertraagd naar de volgende dag :sweat_smile:
Succes met wachten…

1 like

11 likes

Blijft sexy :grinning:.

Heb hem vandaag ook al bijna de hele dag om :pray:t2:

8 likes

Mezelf vast even teasen … :sunglasses:

Morgen weer om de pols, als PostNL geen gekke dingen meer doet.

9 likes

En binnen! :champagne: :partying_face:

Was alweer vergeten wat een topper de SPB14x eigenlijk is en al helemaal deze 149. Ben er weer van onder de indruk. In alle opzichten een heel prettige Seiko. Hij draagt wel een tikje kleiner dan de Squale Matic, die ik de laatste weken onafgebroken om de pols heb gehad. Dus het is wel weer even wennen! Maar dat gaat vast lukken en anders, tja … nou ja ik geef het gewoon een kans. :sunglasses:

26 likes

Gaaf man, gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Dank je wel!
Ben er blij mee …

10 likes

Ah hij is er! Gefeliciteerd!

1 like

Mooie foto ook :star_struck:

1 like

Komt er gelukkig ook weer wat meer leven in dit topic. Het was nagenoeg dood :sweat_smile:

1 like

Het zijn allemaal stille genieters.

2 likes

spit-take-laughing

1 like

En nu niet meer vergeten hè! :joy:

12 likes

12 likes

Nog steeds heel blij mee!

14 likes

Ik ga mijn best doen! :sunglasses:

7 likes

Ik kon me nog wel herinneren wat een topbandje de bijgeleverde rubberen band is!
Staat 'm goed. :star_struck:

7 likes

9 likes

Jouw/de 143 is ook echt een alleskunner. Fraai en ontzettend draagbaar! Ik heb dezelfde gehad, ook met de ‘lumepip’ naast het datumvenster. Helemaal zoals het heurt :wink: … hij oogt trouwens ook goed op deze lekkere grijze(?) tropic.

Ik heb zojuist even de waterdichtheid van mijn 149 getest.

Hij doet 't nog! :sunglasses:

8 likes