Seiko afgeleiden en her-uitgaven van de 62MAS Only (Deel 2)

Uncl seiko


8 likes

735,-

13 likes

9 likes

Ziet er goed uit! Hoe draagt het? Merk je ook kleur verschil tussen de band en de kast.


Thnx. uiteraard een heeel klein beetje zoals je ziet… maar als er Seiko op zou staan zou niemand het storen imo

7 likes

Je moet er op letten om het te zien. Zou mij ook niet storen.

Het valt me echt nooit op dat er kleurverschil is met de Uncle Seiko band. Alleen er er hier weer naar wordt gevraagd denk ik eraan :grin:

9 likes

9 likes

6 likes

8 likes

6 likes

Wat vinden jullie van de nieuwe 62MAS?

In zijn geheel is de SPB45X iets kleiner, dunner en heeft een kortere L2L.

De plaatsing van de datum heb ik zo mijn twijfels over, maar dat heb ik met alle horloges waarbij de datum op deze positie staat.

Meer info:

11 likes

Ziet er leuk uit, maar voor mij op het oog geen reden de 147 in te wisselen.

1 like

Ziet er goed uit, maar ik denk dat ik de oude toch mooier vind. Deze ziet er wat strakker uit, en dat maakt hem voor mij minder aantrekkelijk.

1 like

Ben het hier zeker mee eens. De datum op half vier maakt het rommelig en haalt de symmetrie onderuit, ondanks dat de datum niet heel erg opvalt.
Toch ben ik wel benieuwd hoe ik dit in het echt zal ervaren. Mijn OCD laat namelijk normaal gesproken alleen een datumvenster toe op 3 en 6 uur :rofl:

Als ik nog een 62MAS had zou ik hem ook zeker niet inwisselen.

1 like

Hier ben ik het dan weer net niet mee eens. Vooral met die laatste versie van de SPB14* waar ze die lumepip naast de datum hebben geprakt. Echt zonde… De nieuwe ziet er vind ik echter alleen iets te gelikt uit. Zelfde geldt voor de SJE’s. De 093 vind ik echt prachtig, maar de 101 is net te veel van het goede… Misschien is het wennen…

1 like

Ik vind hem vet! Vooral de kleuren van de linker 2 :+1:t2: want met de maat van de spb14x was helemaal niks mis :sweat_smile:

Plaatsing van de datum is ook voor mij wat mij het minst charmeert…dan liever geen datum…bij voorkeur.

1 like