Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Dank je wel.

1 like

Oej… het mag wat spannender wat mij betreft. De eerste reactie van mijn vriendin op mijn Waffle Strap was: “leuk met die ribbels i.p.v. helemaal glad”.

8 likes

Ik blijf de grijze echt geweldig vinden. Misschien komt ie er ooit voor erbij.

Hier een probeersel voor de 213. Is dan wel geen 14x, maar hoort wel in dit draadje toch?
Wat vinden jullie, geslaagd? Of andere suggesties?

8 likes

Die mag er wel bij hoor!
Tropic altijd :ok_hand::ok_hand::ok_hand: op de SPB

2 likes

Ja dit is wel exact dezelfde lijn. 213 hoort erbij! :+1:

Zwarte tropic op een blauw/witte duiker, not so sure :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hier mijn probeersel:

8 likes

Er zijn ook blauwe tropics, zelfs witte. Ik zag vandaag weer een tropic topic :grinning: voorbij komen, daar kun je vast nuttige info uit halen. Bijvoorbeeld de blauwe tropic van Baltic schijnt subliem te zijn. :ok_hand:

1 like

Morgen … :partying_face:

Ziet er prima uit!

Staat 'm niet slecht!
Alleen ûh, leer op een duiker gaat er bij mij nog niet helemaal in. Jaja, ik weet het we duiken er niet mee enzo. Maar toch. Desalniettemin een geslaagd probeersel. :+1:

8 likes

Lekkere aanwinst…:+1:

1 like

Leuk man! :tada:

1 like

Is een tropic strap toch? Altijd goed en ook op de 213. Mooi horloge overigens.

1 like

Heel goed gelukt. Mijn inspiratie kwam van deze internet foto.:point_down:


En ben uiteindelijk voor deze gegaan. :point_down:

4 likes

Gefeliciteerd Remco! Ga je geen spijt van krijgen. Echt een super mooi horloge :fire:

Wel op rubber knallen :slightly_smiling_face:

1 like

Is het al zover! Super gaaf!:clap:

1 like

@Tonnieb, @InspectorClouseau, @StefanW1, @JohnWick, dank jullie wel! De voorpret is ook altijd wel leuk, … nog één nachtje slapen enzo. Yeah! :sunglasses: :beers:

Ik start even op staal denk ik.
De afgelopen maanden heb ik geen stalen band meer gehad en eigenlijk heeft dat wel mijn voorkeur. Bovendien vind ik de Seiko banden over het algemeen superlekker dragen en in deze prijsklasse ook wel mooi. Dat zal bij deze niet anders zijn vermoed ik. :wink:

3 likes

Klopt de stalen band draagt echt goed. Daar valt niets over te zeggen. Maar die rubberen band en dan vooral de kleur blauw, is echt heel gaaf met die wijzerplaat. Maar je hebt ze beide dus je kan afwisselen :partying_face:

1 like

Ik ga dat niet tegenspreken! :wink:
Die band klopt helemaal met dit horloge. Ziet er heel fraai uit.

(Bron foto’s: Staat erop! :sunglasses:)

13 likes

Ik krijg bijna spijt van mijn verkoop als ik dit zie :frowning:

5 likes

En terecht!

2 likes

Jammer joh! Je krijgt hem ook niet meer terug.
En nog bedankt hè :sunglasses:

Ik draag hem vrijwel altijd op de blauwe rubberband. Eenmaal de stalen band gemonteerd maar snel er weer afgehaald.

Deze staat hem ook top!

10 likes

:joy:

1 like