Seiko SPB14X Only (Deel 1)

Precies!! Heeeeeerlijk horloge.
Sinds lange tijd niet zo blij geweest.

1 like

Mee eens; een lekker ding is het:

3 likes

:facepunch:

Maak anders ook even een SLA only topic … :joy::joy::joy:

2 likes

5 likes
1 like

Ik snap de ‘opbouwende feedback’ over de stalen band niet zo goed! Ik vind hem prima, sluit ook goed aan en ligt lekker om de pols … (ook) blij mee! :sunglasses:

4 likes

De band vind ik ook niet veel mee mis, alleen de sluiting kan mij niet bekoren

1 like

Sluiting?
Mijns inziens, prima Sluiting.

2 likes

Die duikextensie had er van mij niet aan gehoeven, verder is het wat mij betreft best wel een degelijke sluiting. Zelfde volgens mij ook aan de band van mijn ex SPB187.

Hij rammelt mij te veel en ook de (hoe heet dat ding) die je als laatste sluit zit (bij mij in ieder geval) veel te los naar mij mening

2 likes

Wat ik ook doe, of hoe ik m beweeg…:thinking:
Het rammelt niet…:innocent:

Metalen band vind ik echt meer dan prima! Sterker nog: ik draag hem eigenlijk nooit op wat anders. Staat het horloge fantastisch. En als je de sluiting niet prettig vindt kan ik je een investering in een MM300 sluiting adviseren. Nooit meer last van een te krappe band!!

5 likes

Ik zal wel een maandagochtend modelletje hebben dan… :sweat_smile:

2 likes

Ik heb al een andere via Strapcode er op gezet, vond hem te lomp en te rammeling. Band is verder super :+1:

1 like

Goede tip! Ga ik ook eens naar kijken. De band is inderdaad prima maar de sluiting is een stuk minder.

1 like

3 likes

4 likes

13 likes

Is hier iemand die deze knapperd van me wil overnemen? Ik zou hem graag hier in HF willen behouden ipv naar een of andere handelaar op mp…




De vraagprijs is in mijn ogen vrij keurig :thinking:. Niet eens? Kan er nog een klein beetje af misschien.

4 likes