Te koop, géén ruilvoorstellen:
Merk en model: Seiko Prospex SPB313J1
Diameter: 41mm, draagt kleiner
Leeftijd: 11 maanden
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): mei 2026
Factuur en/of certificaat: ingevulde garantiekaart met datum en naam juwelier te Zeist
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet; doos, boekje, garantiebewijs
Verzendkosten of afgehaald in regio: voorkeur voor afhalen, Houten (nabij Utrecht)
Conditie (krassen, werking etc): uitstekende staat, kast, bezel, saffier zijn vlekkeloos. onderkant van 1 lug zit een braampje, maar zie je niet als je hem draagt. De band heeft wat draagsporen en de gesp is stevig bekrast. Zelf heb ik de stalen band niet gebruikt sinds ik het horloge hier op HF heb overgenomen.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R36 uurwerk, 80u gangreserve, loopt ongeveer -30sec/dag.
Vraagprijs: 500,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
link naar de advertentie zoals ik hem recent hier heb gekocht:
https://www.horlogeforum.nl/t/seiko-spb313j1-07-2025/606316?u=estorino
De originele stalen band zit er uiteraard bij, met alle schakels, maar door mij niet gedragen, nato voor mij:
je krijgt er twee nieuwe 2-piece nato banden bij van mooie, stevige kwaliteit met brushed gesp. zijn voorzien van puhspins speciaal voor Seiko duikers met de dikkere uiteindes!
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.