Ik ook!
Draag de 143 meestal op staal en de 317 op (Meraud) rubber. Dan helemaal
Lekker hoor! 
M’n SPB317 even gepast op een Strapcode super-o boyer straight end band.
Op foto vind ik het heel tof, om de pols werkt het helaas niet voor mij.
Staat in het blauw voor wie 'm eens wil testen!
Ben het helemaal met je eens! Ik heb de 317 alleen verkocht aan @Petteflet dus kan zelf niet meer meedoen met nieuwe foto’s!
Vooruit, eentje uit het archief:
Ik zie in het blauwe gedeelte dat de prijzen weer in de lift zitten heren! Ik had de mijne nog even moeten houden! ![]()
Te koop is nog niet verkocht. ![]()
Gezien, het jeukt, maar het is houdbaar tegen die prijzen.
Nee, dit zou wel eens een gevalletje “hoog inzetten” kunnen zijn van onze vriend @Fate_Amenable_To_Change
Nee hoor, dat ding is net een jaar oud, amper gedragen, en zit qua prijs minstens 51 Euro onder elke particulere verkoper op Chrono24 in de Europese Unie.
Het is simpel. Als ik 'm voor veel minder moet verkopen geef ik 'm liever weg aan iemand die niet in de hobby zit, maar gewoon een horloge nodig heeft. Intussen eet het ding geen brood in de doos, en is de verkoop ook niet per se nodig.
Ja, en eerlijk is eerlijk, je zit ook niet torenhoog of zo. Ik verkocht mijne afgelopen jaar geloof ik voor 675 of 650 aan @Petteflet
Geeltje ruimte zit er inderdaad wel in. Je weet dat mensen er om gaan vragen.
Maar goed, of het nou de bedoeling is om het prijs-aspect achter een advertentie uit te kauwen hier… ![]()
Beetje stil hier
Betekent dat dan ook dat dit HF-lid wellicht geholpen kan worden:
Ik heb hem helaas niet meer, vond hem teveel in het vaarwater van m’n 143 zitten. Maar mis hem toch best vaak.
Let us hope ![]()