Seiko SPB31X Only

Ja die 1,1, die heb ik ook net een paar skinny fat spring bars besteld.

Denk dat het klopt, laat hier wel weten hoe ze passen als ze binnen zijn.

1 like

De nieuwe spring bars van STRPS zijn binnen. De 1,1mm tips zijn idd goed passend.

6 likes

Nog maar een mooi plaatje:

Benieuwd of er nog meer op het forum zijn/komen

5 likes

Dit topic komt niet echt van de grond :joy: maar we blijven stug volhouden!

Hier op een cns single pass:

10 likes

Doen!!! Ik kijk op de zijlijn met plezier mee. Op termijn zou deze voor mij misschien ook best een optie zijn!

2 likes

Vooral proberen!

Ik keek een tijd naar de Doxa Sub 600T (die jij volgens mij ook gehad hebt), maar vond die toch wat te dik. Deze is heel mooi op de pols, mega-comfortabel :+1:

2 likes

Oké oké ik doe hem weer om

8 likes

Nice, heeft deze een 20 of 22mm bandaanzet?

1 like

Toevallig net al opgezocht; 20. Ik zit er nog steeds met een schuin oog naar te kijken :joy:

2 likes

Thx, jij ook al? :nerd_face:

1 like

Ja de witte, wil wat wits maar eigenlijk niet perse weer een Seiko. Maar vind deze wel heel tof :joy:

1 like

Thanks!

De witte is ook heel gaaf!

Ik ben echt boven verwachting blij met deze. Draag de afgelopen weken zelden een ander horloge. Hij ziet er cool uit en hij draagt supercomfortabel :ok_hand:

Hier moet een realtime wristshot bij:

7 likes

Echt een mooie Turtle serie van Seiko.
Na de zwart-gilt en witte nu op zoek naar de Arctic frozen ice spb333k1.

3 likes

Ik kijk nog steeds mee aan de zijlijn, maar ik moet toegeven dat een andere Seiko ook wel mijn aandacht trekt.

Ik heb deze vorige week nog zien liggen bij een AD in Doetinchem. Zoals bij al deze dials… de plaat is gewoon niet vast te leggen op foto. In het echt is ie zo veel mooier!

Edit: je kan hem ook online bij ze bestellen.

1 like

Als die in de aanbieding is dan hou ik me niet meer in. Voorlopig een Turtle stop.
:rofl:

1 like

Hahaha dat zal nog niet gaan denk ik. Nadeel is van veel AD’s dat ze gewoon de adviesprijzen van Seiko aanhouden hahaha.

Ik had het laatst met mijn presage. Ik kon hem bij Olfert of bij Chrono24 kopen voor een paar tientjes minder, maar ik kon ook hier naar de AD gaan die een paar 100 meter verderop zit, leuk gesprekje hebben, koffie er bij en meer van dat soort ongein, maar het belangrijkste… dan heb ik het horloge ook gelijk. Ik was ook al wezen passen en de medewerkers van de juwelier waren ook heel aardig, dus ik gunde ze het wel.

Maar bij dit soort prijzen kan het wel eens een paar honderd euro schelen… dan zou ik ook wel wachten op een goede deal hahaha.

2 likes

Hij is nog volop verkrijgbaar, maar liever niet voor de list-prijs. :joy:
25% korting lijkt me vrij redelijk korting.

2 likes

Ik kan wel eens vragen of ze korting willen geven. Geen idee of het gaat lukken, maar toen ik de AD in Doetinchem in liep zag ik dat er een oud klasgenootje van de basisschool daar werkt. Ik had haar sinds de basisschool niet meer gezien (beide zijn we 40 dus we hadden elkaar 28 jaar niet meer gezien).

Ik kwam om wat te gaan passen, maar uiteindelijk heb ik niks om de pols gehad en hadden we het alleen maar over vroeger :rofl: Maar goed… wie weet kan ik wat korting lospeuteren??? :see_no_evil:

1 like

Je kan het altijd proberen.
Ik heb hem al gezien voor €1050. :+1:
Min 22% op de list-prijs.
Bekend gemaakt in de topic
Leuke online aanbieding.

2 likes

Dit zou ik gewoon doen, veel beter wordt het niet lijkt me?