Ja, en eerlijk is eerlijk, je zit ook niet torenhoog of zo. Ik verkocht mijne afgelopen jaar geloof ik voor 675 of 650 aan @Petteflet
Geeltje ruimte zit er inderdaad wel in. Je weet dat mensen er om gaan vragen.
Maar goed, of het nou de bedoeling is om het prijs-aspect achter een advertentie uit te kauwen hier… ![]()
Beetje stil hier
Betekent dat dan ook dat dit HF-lid wellicht geholpen kan worden:
Ik heb hem helaas niet meer, vond hem teveel in het vaarwater van m’n 143 zitten. Maar mis hem toch best vaak.
Let us hope ![]()
Mooi! De 317 blijft me trekken om nog eens terug te kopen…
Groot gelijk,ik als nieuweling verzuip in al die sub topic’s,ge kunt elk horloge in 10 verschillende topic’s posten bij manier van spreken,het kunnen er gerust zelfs meer zijn,tout court één merken- topic lijkt mij voldoende,in het NA topic of het wat dragen wij vandaag kun je elk horloge naar volle goesting in jouw schijnwerpers zetten.
Nice, de lume op deze is echt uitstekend ![]()
Thanks. Ik vind het ook echt een heerlijk horloge. Deze heeft me echt verrast.
Gefeliciteerd!
Wat is die fijn hè?? ![]()
Ik kom er net pas achter dat ze stoppen het maken van deze. Kan ik hem toevoegen aan mijn andere Seiko’s die allemaal uit productie zijn. In principe is dit de enige duiker die ik nodig heb.
Die zwarte SPB317 vind ik echt tof.
Ik zit al 2 maanden een SPB317 te eyeballen. Net als een SPB451 (die nieuwe blauwe). Alleen ik draag op staal ook wel erg graag m’n Tudor BB36…
Denk wel dat die 317 er eentje is waar ik nooit spijt van krijg. Wil weer een Seiko op rubber/nato. Lijkt me een alleskunner qua band en hij draagt vrij plat begreep ik.
En tweedehands is ‘ie best redelijk geprijsd te vinden. Als ik een full set in zeer goede staat voor 600 zie, sta ik niet voor mezelf in ![]()