Seiko SPB383J1 MM200 GMT

Mijn Oris BCPD en Seiko MM200 GMT mogen plaats maken aangezien ik onverwacht een NA heb mogen scoren…

Mooi en fijn horloge, meerdere modellen uit de SPB reeks gepast, maar deze steekt er ver boven uit naar mijn mening. Echter is er een onverwachts een andere duiker onderweg, dus mag deze uit de collectie…

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Seiko Prospex SPB383J1 (MM200 GMT)
Diameter: 42mm (valt klein uit).
Leeftijd: 06-12-2023.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2025.
Factuur en/of certificaat: Incl originele aankoopnota.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Incl doos, omdoos, boekjes en schakels.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Liefst afhalen regio Achterhoek, ergens tegemoet komen eventueel ook mogelijk. Verzekerd verzenden op eigen kosten en risico.
Conditie (krassen, werking etc): Lichte deskdive op de sluiting en wat sporen van bandenwissel.
Soort uurwerk en kaliber: 6R54. Automaat, loop mooi op tijd, 3 dagen gangreserve.
Vraagprijs: €1050,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

14 likes

Up! Redelijk bod is altijd welkom.

1 like