Seiko Spirit en bandjes

Ik heb dat vaak, twijfel …welk bandje? Deze Seiko bevalt me erg goed en ik draag hem relatief veel.
Ik vind beide bandjes iets hebben (het meegeleverde bandje is “crap”) maar om nu steeds te veranderen, je moet dat toch voorzichtig doen. Dus een mini-poll :slight_smile:
A:


B:

Ik ga voor optie A. A maakt het geheel iets chiquer…

B vind ik er het mooist bij staan,

Ik vind het trouwens alle twee hele mooie bandjes.Bovenste is dat roggeleer ?

2006 Schreef:

B vind ik er het mooist bij staan,

Ik vind het trouwens alle twee hele mooie
bandjes.Bovenste is dat roggeleer ?

Groet Peter

Bovenste bandje is inderdaad roggeleer, apart spul is dat hoor.

Hele mooie klok Leen,
de bovenste A foto is wat onduidelijk , bandje B vind ik er heel goed bij passen (tu)
zit trouwens zelf vandaag te tobben qua bandje , met de Rainer Brand Axiom chrono die net binnen gekomen is .

groet, André

ik vind ze alle twee niet verkeerd , maar als ik moet kiezen dan zou ik 2 pakken…

De rog.

Ik heb trouwens schoenen en een riem van gevlochten lichtbruin leer… wat is de breedte van band nummer 2… Misschien weet ik er een goede bestemming voor :wink:

robbie409 Schreef:

De rog.

Ik heb trouwens schoenen en een riem van
gevlochten lichtbruin leer… wat is de breedte
van band nummer 2… Misschien weet ik er een
goede bestemming voor

20 mm Rob, wel een bekentenis …van die schoenen hoor :slight_smile:

Ik zou voor bandje B gaan Leen, heel apart en staat prima bij je Seiko.

Ik heb ze ook in zwart, die schoenen :stuck_out_tongue:

Sorry jongens maar roggeleer kan gewoon niet meer in deze tijd, meer iets voor de zeventiger jaren en alle jaren daarvoor toen we nog nooit hadden gehoord van natuurbescherming.
bert

De tweede, hoe kom je daar aan? Ik zag er laatst een aan een horloge op eBay en vond het een prachtig bandje. Hoor het graag van je.
Mooi horloge trouwens.

het is id een erg mooi bandje, zou je het mij ook kunnen laten weten…

http://www.globalwatchband.com/items.php?group=56#MS843

bandje, via globalwatchband.com , heet Tommy Bahama, 18 dollar,

Men’s Watch Straps en dan leather en even scrollen, dit alles als linkje niet
meteen werkt. Het bandje draagt ook erg prettig.

thnx…

Merci! Heb jij de Tan of Dark Brown?

Henrik Schreef:

Merci! Heb jij de Tan of Dark Brown?

Henrik, ik heb de Tan uitvoering. gr Leen.

Ik nu ook, snel en zeldzaam goede service, kreeg er ook twee pins bij om de band mee te bevestigen.

Goed bedrijf dit inderdaad. Ik had er ook pins bij. Ik heb er weleens eerder bandjes gekocht en altijd snel en goed.
Waar ga je het bandje ook alweer aanzetten Henrik?

Hij was eigenlijk voor de Gilde bedoeld maar het roodbruine bandje dat ik er eerder voor gekocht had staat er mooier bij. Dus ik moet nog even kijken bij welk ander horloge met 20 mm bandaanzetten (vintageliefhebber dus komt weinig voor bij mij) het past. Anders moet ik maar een nieuw horloge bij de band kopen :smiley: