Seiko Sportura bandenwissel

Ik krijg deze week mijn Sportura SNAE75P1 (FC BArcelona) binnen.
Dan wil ik eens onderzoeken of het mogelijk is om de stalen band van mijn SNAE63P1 over te zetten naar die nieuwe.
En als dat dan gaat: ben ik benieuwd hoe dat er dan uitziet.
Wat denken jullie?

Ik ben namelijk niet zo van de leren bandjes.

En ik hou niet eens van voetbal \o/
Cheers!

Ik vind dat die leren band 'm juist heel erg racy/sportief maakt. Die staat 'm goed, vind ik.(tu) Ook mooi dat rood in de band terugkomt. Heb alleen verder niks met zo’n voetbalclublogo.:sunglasses: Zonder zou ie voor mij een stuk fraaier zijn… Maar 't is natuurlijk jouw horloge en jij vindt het leuk. Dus wens ik jou veel plezier met deze Seiko!:~

Mijn beste,

Ook ik hou niet van voetbal!!
Maar wel van een lederen band. Ziet er een stuk sportiever uit, vormt een verlengstuk van de wijzerplaat.
Succes!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ben het eens dat de leren band met rode accenten em een extra kick geven. Heb een sterk vermoeden dat het stalen bandje wel gaat passen. Zal em een stuk sophisticated eruit doen zien. Doet me denken aan voetballers die zich in een zwart/wit pak steken voor een commercial ofzo. En dan doen ze vast dat klokje op staal, want leer kan dan natuurlijk niet. :#

Staal!

Op leer houden!

Ik zou er ook het leer op laten zitten.

WVE Schreef:

Ik zou er ook het leer op laten zitten.

+1

Zal ik maar niks zeggen…:):slight_smile:

Laat me raden: van jou mag hij op sterk water?
(:P)

WilSeiko Schreef:

Laat me raden: van jou mag hij op sterk water?
(:P)

Mwoa, hij valt best wel mee…

En de stalen band op de SNAE75P1 gemonteerd (tijdelijk gedoneerd door de SNAE63P1).

Ik vind persoonlijk het resultaat erg mooi, maar kan nu niet zeggen dat ik het mooier vind dan op leer. Maar staal is voor mij comfortabeler. Dus ga ik hem een paar dagen op staal proberen.

Vóór transplantatie:

Donor en ontvanger:

Na transplantatie:

Voor mij leer,

ik vind die stalen band niet zo’n mooi exemplaar trouwens (maar ik heb hem nooit van dichtbij gezien …)

Mooie klokjes trouwens. Veel mooier dan die officiële foto’s doen vermoeden.

Paul.

Ik heb 't wel vaker met Casio en Seiko banden dat ik ze wat goedkoop vind ogen met die gepolijste stukjes er tussen. Misschien dat het irl er beter uitziet.

Het model kan de stalen band best hebben, daar niet van.

Paul Jenner Schreef:

Voor mij leer,

ik vind die stalen band niet zo’n mooi exemplaar
trouwens (maar ik heb hem nooit van dichtbij
gezien …)

Mooie klokjes trouwens. Veel mooier dan die
officiële foto’s doen vermoeden.

Paul.

Dat valt me wel vaker op. Die officiële plaatjes van de fabrikant zijn vaak geen foto’s, maar een soort illustraties en ook niet heel erg fraaie. Irl zien veel klokken er echt een stuk beter uit. Snap niet waarom ze dit zo doen. Je wilt zo’n ding toch op z’n voordeligst laten zien? Ik zie hier op het forum bijvoorbeeld al echt veel betere plaatjes voorbij komen dan ik op sites van fabrikanten of dealers tegenkom. Vreemd, toch?:S