Seiko SRP309

Hallo,

Dit is mijn 1e post op dit forum en ik heb een vraag.

Ik twijfel tussen de SRP309 en de SRP307. Beiden erg mooi maar nu zit ik met een vraag.

Heeft de wijzerplaat van de 309 een mooie heldere kleur oranje of is het wat donker en doffe kleur oranje?

Alvast bedankt.

Hoi,

Welkom!

De oranje plaat is mooi helder vind ik. Niet fluoriserend. Erg gaaf.

Succes!

1 like

Thnx!

Dit wordt notabene mijn 2e klok, misschien slim om eerst wat simpeler kleuren te halen ipv gelijk een oranje?

Wat heb je nog meer? Als je andere horloge een zwarte plaat heeft zou ik dit keer voor oranje gaan. Leuk voor de afwisseling.

Welkom trouwens! :sunglasses:

1 like

Danku!

Het is een wit/creme kleurige chrono

Hmm, ik zou dan dit keer persoonlijk kiezen voor zwart. Dat past bij alles. Ik was zelf ook begonnen met twee Seiko duikers met een zwarte plaat. Namelijk de seiko Skx007 en de Skx779. Daarna een aantal monsters geprobeerd met wat meer kleur. Succes met je keuze!

2 likes

Welkom! Je zou bijvoorbeeld ook kunnen kiezen voor een zwarte baby tuna als je de zwarte monster net wat te “gewoon” vind :wink:

1 like

Zwart, oranje ben je eerder moe. Mijn ervaringen iig😉

1 like

Die oranje is gewoon heeel tof! Helder, mooi, en kan ook bijna altijd.

1 like

Mijn ervaring is dat, hoe exotisch oranje ook klinkt, het op den duur gaat vervelen. Zwart blijft altijd spannend op de één of andere manier. Maar dat is mijn mening.
Ben ook begonnen met een oranje Monster ongeveer 8 jaar geleden, snel ingeruild voor een zwarte.

1 like

Orange is the new black.
Ze zijn allebei mooi. Probeer ze beiden te scoren!
Of
de orange 1e generatie en de zwarte 2e.

1 like

Welkom! Een beetje kleur is altijd gaaf, maar zwart past weer overal bij he

keuzes, keuzes, keuzes
 :smiley:

1 like

Oranje hoort “erbij” 
 Dus niet als 1e klok.

1 like

Thnx allen!

Gaat dan toch de zwarte worden, was ook wel een van de struikelblokken dat het pas m’n 2e klokje ging worden en dan gelijk al voor een oranje klokje te gaan.

Foto volgt!

2 likes

Goeie keuze om voor zwart te gaan .

1 like

SRP309

Op nato hier.

Je weet dat jouw model een SRP315 is?

1 like

Juist. Typfout.
Dank voor de correctie.

1 like

No problem. Ik heb de SRP315 ook gehad op mesh. Geweldige monster was dat. Heb spijt dat ik die weg heb gedaan.

1 like

Onder het mom van nu we hier toch zijn.

Iemand nog tips voor een mooie dresser met zwarte plaat rond de 40mm voor rond de 200 euro max?

Is de volgende op de planning namelijk, duurt nog wel een tijdje tho maar altijd goed om ideeen op te doen.