Seiko SRPC49K1

Enkele weken geleden besloten toch eens voor een nieuwe Seiko duiker te gaan, na veel zoeken op internet ben ik ervan overtuigt dat de SRPC93K1 moest worden! Mooie blauwe kleur en mooie strakke kast.

Gisteren avond geheel toevallig langs een juwelier op gelopen met grote sale stickers op de ruiten en zag deze in de etalage liggen.

Vanmiddag terug gegaan en ze hebben op alle horloges 30% korting, ook een aantal prachtige andere merken maar net buiten budget… Vanmiddag dus een aantal horloges gepast en tot mijn verbazing ben ik verliefd geworden op de SRPC49K1, prachtig zwart op een rubber band… Nu was ik op zoek naar een stalen horloge maar ik denk toch echt dat het deze gaat worden.

Heb zojuist al even op HF gekeken en zie dat er verschillende mooie combi’s zijn maar heeft iemand ook een zwarte stalen band? Nato en leer zal ik sowieso wel gaan proberen maar wellicht is staal toch nog een optie!

Ik ga hem morgen in ieder geval ophalen, :smile::sweat_smile: de wekker is alvast gezet!

8 likes

Ik zit eigenlijk zeer sterk te twijfelen of ik ze niet alle drie ga nemen…

Dit zijn als ik mij niet vergis van links naar rechts: SRPC91K1 ,SRPC49K1, SRPC93K1?

4 likes

Voor de draad ermee, welke juwelier is het?

Morgenochtend na 09:30 zijn jullie de eerste die het horen!

Merken als Seiko, Oris, maurice lacroix, Rado etc. Zal even foto’s maken van de etalages voor de geïnteresseerden!

2 likes

Yes ! Vooral ORIS :grin:

Die hebben ze wel liggen! :slight_smile: hier had ik al een fotootje van gemaakt!

Ook tag heuer trouwens! Die maak ik morgen even!

1 like

killer watch. Bij strapcode hebben ze volgens mij een zwarte bracelet, geen ervaring mee

2 likes

Heel Gaaf, die band moet er sowieso komen! Thanks!

Thanks !

1 like

Een rubberen band is wel comfortabeler dan een stalen … suc6 morgenochtend :+1:

1 like

Op Canvas band…

1 like

Die Samurai heb ik zelf ook, en heel tevreden mee! Lekkere plaat is het.

1 like

welke juwelier ?

Maak straks wel even een topic met foto’s van wat ze hebben staan. Het is de jongh in Tiel!

“wij” lopen niet toevallig langs een juwelier… :joy:

1 like

Zojuist beide horloges gekocht, de turtle en de Samurai met blauwe plaat. eigenaar was blij met de reclame die ik had gemaakt! Er heeft al een ander hf lid gebeld voor de sumo die ik heb gekocht;) gelukkig was die apart gelegd!