Deze zie ik te koop staan op marktplaats. Dit is wel een erg mooi horloge.
Is dit een goede prijs en wellicht iemand van hier?
Deze zie ik te koop staan op marktplaats. Dit is wel een erg mooi horloge.
Is dit een goede prijs en wellicht iemand van hier?
14 jaar actief, 0 ervaringen en woont in Groningen. Ik zou deze alleen ophalen als je de mogelijkheid hebt hem op te halen
200 euro? Verdacht goedkoop. Verdacht profiel. Niet doen.
245 geboden
Nee die advertentie voelt by farr NIET goed!
Ja, dat is toch zeker 5 x met een boot, 3 x overstappen met de trein.
En dan ben je er nog niet.
Wat is er verdacht aan? of roep je maar wat.
14 jaar lid, geen ervaringen en wonend in een uithoek. Het typische profiel dat de afgelopen tijd op MP wordt gebruikt voor dit soort nep advertenties om mensen op te lichten
Ach ja, voor een westerling is alles ten noorden van de IJssel, een uithoek.
Wil je nou echt beweren dat groningen niet een uithoek is? Koekoek
Nee hoor, geen uithoek, moet er zo nog ff heen: 20 minuten rijden.
Dank jullie wel. Blijft moeilijk om te zien of het een fake profiel is. Mijn eigen profiel is ook ruim 13 jaar oud en heeft ook geen beoordelingen, daarvoor gebruik ik het wellicht te weinig .
Maar zo lang je niet Groningen woont is er dan verder kennelijk niets aan de hand
Ik roep maar wat. Koop dan marktplaats expert.
Vooruit ik zal je helpen. Zoek de verschillen tussen de horloge verkoper en een willekeurige andere marktplaats verkoper. Daarbij opgeteld dat oude inactieve profielen gehackt en misbruikt worden vanwege het vertrouwen van oude profielen en jij mag hem blind gaan vertrouwen en kopen van mij. Groetjes
Op zeker Hans, klinkt gewoon als een vriendelijke oudere man
Haal gelijk dat horloge ff op
Had je ook gelijk in je post kunnen vermelden. Kan ieder er wat van leren.
Reden verkoop: Hij is te klein. Een samurai te klein? Ben benieuwd wat ie dan zoekt.
Zou wel een mooie koop zijn voor dat geld. Zoals gezegd, alleen doen als je 'm kan ophalen en wees kritisch.
Jij had ook iets meer op mijn kennis kunnen vertrouwen ipv me half te beschuldigen dat ik maar wat roep. Gezien je gebruikersnaam vergeef ik het je. Oris