Te koop:
Deze Seiko SRPE61K1 is qua head gelijk aan de SRPE51K1. Deze “61” werd alleen op Nato geleverd. Ik bied hem te koop aan met een strapcode miltat oyster band. Op dit moment voor een pols van circa 16cm maar op de clasp zit nog circa een cm ruimte en de extra schakels voegen zo nog 2cm toe. De oyster band draagt super. Ruimte genoeg dus over om de 16cm uit te breiden.
Daarnaast is de zichtbodem vervangen voor een flat back waardoor hij platter op de pols draagt. Uiteraard is de zichtbodem meegeleverd. Daarnaast wordt er een 20mm grijze suede band meegeleverd zonder buckle.
Het horloge heeft draagsporen zoals te verwachten zijn maar de bezel heeft alleen bij de 12 en de 6 lichte markeringen. Daarnaast heeft de band de nodige deskdive sporen. De gepolijste zijkanten zien er nog keurig uit.
Ik heb hem al een tijd niet meer in gebruik en mag daarom weg, heeft in mijn gebruik altijd tussen de 0 en +3s gelopen. Quickset datum en dag werken feilloos.
Merk en model: Seiko SRPE61K1
Diameter: 40mm
Leeftijd: mij niet bekend.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): December '23
Factuur en/of certificaat: Geen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Geen originele doos, kan wel in een seiko doos geleverd worden. Daarnaast de oysterband van strapcode en de grijze suede band. Let op; originele nato niet meegeleverd.
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk, verzenden risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): nette gebruikte staat
Soort uurwerk en kaliber: 4R36 Automaat
Vraagprijs: €225
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.