Welkom op deze mooie forum. En als antwoord op je vragen:
Wat treveo zegt. (Ook over de adviesprijs, betaal niet meer dan nodig aub)
En verder een hele mooie zonnige dag gewenst en hoop dat ik je nieuwe aanwinst ooit hier kan bewonderen.
Welkom op deze mooie forum. En als antwoord op je vragen:
Wat treveo zegt. (Ook over de adviesprijs, betaal niet meer dan nodig aub)
En verder een hele mooie zonnige dag gewenst en hoop dat ik je nieuwe aanwinst ooit hier kan bewonderen.
Sorey, nog even dit…Gisteren een hele mooie collectie seikos gezien hier in de topic outlet roermond. Misschien de moeite waard om ff te kijken🤷.
Goed om te weten, zou wel wat accuratie schelen denk ik
Thanks voor de tip, net even gekeken, zie veel mooie Seiko’s, diegenen die ik mooi vind, is allemaal wel een beetje boven mijn budget
Jup! Toevallig die paar weken terug bij een juwelier gepast. Ik zie hem ook liggen op de foto’s van de outlet . Vind “volledig” blauw van de SRPL83 gewoon net wat mooier. En de band van de SRPL83 vind ik echt zo onwijs mooi. Ik heb ook gekeken naar de SRPD51:
Ietsje goedkoper. Zelfde movement, maar de SRPL83 blijf ik mooier vinden door de band en dial design.
Bijkomend voordeel is dat monsterwatches hem ook afregelt naar Max. 10 sec afwijking als je saffier laat plaatsen.
Een weloverwogen keuze dus! Veel plezier met de voorpret en de aanstaande aanschaf!
PS: Monsterwatches vond ik ook top! Destijds een domed saffier in mijn Seiko laten zetten. Schitterend. Aanrader!
Wat is een domed precies? Volgens de site van Rob raadt hij voor deze 5 Sports zelf een vlakke no facet saffier. Toch ben ik benieuwd wat domed precies is?
Een bol glaasje.
Ik vond 'm op de mijne fantastisch staan, maar ik zou het advies van Rob ter harte nemen als ik jou was.
Spijtig te horen. Hoop dat je wel wat leuks vindt. Zelf ooit via creationwatches besteld en dat was toch t goedkoopste wat ik kon vinden… heel veel succes treveo. Je gaat die blauwe vinden voor een mooie prijs. Ik ben daar heilig van overtuigd✌🏽
Bedankt! Ik snap hem denk ik. Double domed is bol, maar dan dubbel waardoor je geen vervorming van het beeld hebt.
Overigens las ik de site van Rob verkeerd. Hij raadt vlakke no facet aan of een double domed. Waarbij de double domed ook blauwe gloed kan ipv transparant.
Vraag me alleen af of extra blauw wel slim is op een horloge die al veel blauw is. Kan juist mooi zijn, of juist teveel.
Is een kwestie van smaak denk ik. Als je twijfelt: niet inhalen. Dus transparant wanneer je voor double domed zou gaan.
Bij vlak weet je dat ie er net zo uit gaat zien zoals je 'm kocht. Weet niet of je nog verschil gaat merken t.o.v. hardlex.
Overigens had ik destijds mijn vlakke hardlex door Rob laten vervangen nadat er een diepe kras op was gekomen.
De SRPL83 die ik zag in de winkel is juist gebold. Gewone domed denk ik want er zaten duidelijke vervormingen in.
Dat lukt niet, hoor, als je hier gaat lezen.
Denk het wel. Rob heeft in mijn huidige Seiko ook saffier geplaatst en ik vond het een stuk helderder dan de vorige Hardlex. Neem aan dat het voor de nieuwe Seiko ook zo zal zijn.
Volgens mij ben je er dan. Haal hem bij monster watches, inclusief het saffier met doorzichtige coating in de geadviseerde vorm en vraag voor de volledigheid nog even om afregeling. Dan zijn al je zorgen gedekt