Seiko SRX004 binnen!

Van SuperC verworven had de oplettende forummer al kunnen zien. Vandaag binnen gekregen voor een scherpe prijs, met een correcte afhandeling inbegrepen. Bedankt Jaap:~
Ben door dit forum, èn door eigen ervaring, wel een beetje Seiko-liefhebber geworden. Een beetje een eerbetoon aan mijn Seiko die zich in de 5 jaar dat ik hem bezit, zich als een betrouwbare, onverwoestbare alleskunner heeft gepresenteerd. Bij watertemperaturen van over de 30 gr in een Kurbad naar -0 temperaturen buiten, en dat tientallen keren. Op de werkvloer (en ben geen bureau-jockey), de Seiko gaf geen krimp, en is ook nog zo goed als onbeschadigd. Van de week wel een nieuw bandje gekregen.

Dus als eerbetoon deze luxe-versie aangeschaft, was er meteen verliefd op, en staat lekker haaks op mijn andere grote liefde, de minimalistische MeisterSinger. Foto gepikt, waarvoor mijn excuses:o

Net het horloge ingesteld, ook de maanfase, mbv deze site
http://www.kalender-365.nl/maan/maankalender.html

gr Gerbert

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Mooie horloges, veel plezier ermee. (tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze uitmuntende verworvenheid!!
Een prachtig horloge met aan de opperhuid een unieke uitstraling en onderhuids een stuwende kracht
welke dit horloge tot grote diepten zal brengen.

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze gelouterde Seiko.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Proficiat met deze chique en gecompliceerde aanwinst.

Tja…

Om nou willens en wetens zo’n ding tientallen keren ? van 30+ naar -0 te slepen…:sunglasses:
Of mis ik weer iets ?
(:smiley:

Voor wat betreft Seiko vs MeisterSinger.

Snap ik.

Ik zou zelfs als ik de keuze had tussen een dikke Ananta of een MeisterSinger een paar keer moeten slikken…
Anderzijds maken de talloze kleine verschilletjes in de vele (zelfde) Seiko-modellen het voor mij nooit echt bijzonder…

Gefeliciteerd mooi klokje. (tu)

Proficiat met je chique klok (tu)

Je mist niets hoor, de 1e Seiko is voor het ‘harde werk’ aangeschaft. Had verwacht dat ie ook wel een keer zou sneuvelen, zodat ik echt een reden zou hebben om een ander horloge te kopen maar ja, Seiko hè. :}

Het met het aparte kinetic direct drive voorziene caliber, was voor mij icm maanfase en de toch op zichzelf staande chique looks genoeg reden om hem bij mijn (kleine, maar snel uitdijende) collectie te voegen. :slight_smile:

Bedankt voor de oprechte reacties mensen.:slight_smile:

Nu leefgeld apart houden, me goed bezatten :)o en dan de pinpas verstoppen,
om het horloge-virus enigszins in toom te houden :wink: