Dit is een wat meer overall idee. Ik krijg begin augustus mijn SSC618P1 binnen en ben een groot fan van de Rolex Yachmaster Rosegold.
Nu ben ik helemaal verliefd op de SSC618P1 maar zat ik te denken, n.a.v. het bezoeken van de instagram van @HanDavinci, om misschien een paar tweaks te doen.
Wat zijn jullie suggesties, ik ben helemaal nieuw in het modden. Sowieso kan ik de rubberen strap vervangen voor een meer vergelijkbare en de bezel eventueel? Heb geen idee wat betreft de kosten.
Een suggestie als: Doe eens normaal mag uiteraard ook. Heb ook een SKX liggen dus kan daar ook mee beginnen.
Laat ik er eens mee beginnen dat ik er nog eentje te koop weet voor een puik prijsje. Alleen geen doos en papieren meer en die hamlap is ermee van de wildwaterbaan gegaan en heeft z’n sluiting vernaggeld
Maargoed, je mod.
Verguldt een SKX kast, kroon, bezel en CT brushed chapter ring met ticks.
CT094 saffierglas erin, SBDX012 wijzerplaat en wijzers, DLW Yachtmaster erop en je maakt het af met een zwarte CB band.
Er past heel veel op.
Zoals uit de 5jes serie en ook uit duurdere modellen.
En er worden veel aftermarket onderdelen voor gemaakt.
En daar bij komt dat iedereen in de horlogewereld de SKX kent.
Gaaf idee! Kan wel eens een leuke mod worden, maar je moet het lijstje van Han wel helemaal door, om het te laten slagen en geen half werk van te maken