Seiko Sumo MM300 mod review & actiefoto's

Erg geslaagd! :ok_hand: Veel onderwaterplezier en op weg ernaartoe, plezier op de motor!

1 like

Nog even een welkom en bedankje aan nieuw forumlid @ScubaPeerke voor de onderwaterfoto’s :+1:

2 likes

Gaaf man. Ziet er prachtig uit.

1 like

Wow die is erg mooi ! Geniet ervan.
En als je hem ooit weg doet :wink:

1 like

Beste Roel,
Briljante mod en superleuk verhaal! Mooie hf-samenwerking. Wel even een vraag, wat was er precies mis met de wijzerplaat en hoe heb je dat uiteindekijk opgelost?
Willem-Jan

1 like

De SBDX017 wijzerplaat is specifiek voor een 8L35 uurwerk, dus die past niet zomaar in de Sumo. De pootjes aan de achterzijde bijvoorbeeld moeten eraf. Zoals gezegd vergt dit wel wat kennis en kunde en ervaring voor je deze mod kunt maken.

***“don’t try this at home, please start with 10 pieces of SKX mod’s” *** :smile:

3 likes

Holy wowiez !!! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Geweldig mooi ! Zo een wil ik ook wel ! :blush::yum:

1 like

Dat… maar het meest lastige is dat de dial net iets te groot is voor de Sumo case. :face_with_monocle:
Ff mee langs de stoeptegels op maat schuren dan past ie prima :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Mooi zeg, modden doe ik zelf alleen met m’n motor… Dus dat maakt óók nieuwsgierig🤗!!!

1 like

Met de info van Motoskooly is het mij gelukt om dezelfde modificatie te maken.
Ben tevreden met het resultaat :slight_smile:
Super bedankt !!

12 likes

Gaaf gedaan!!

1 like

Prachtig eindresultaat, gefeliciteerd! :+1:

1 like

Ziet er mooi uit :+1:t2: Veel draagplezier.

1 like

Mooie mod :ok_hand:

1 like

Netjes :ok_hand:t3:veel plezier ermee.

1 like

Goed bezig mannen. Het ziet prachtig uit.

Top!

Ziet er top uit! Gave mod…
@MotoSkooly, kun jij mij ook even een stappenplan sturen via pb? Tnx

1 like

Tuurlijk, ik help je wel stapje voor stapje dat jij ook zo’n mooie mod krijgt :joy:

Geintje natuurlijk, deze mod was nooit zo mooi geworden zonder de gouden handjes en het geduld van onze @royke74 !!

1 like

Wat een mooie mod is dit!!
Tijd en geduld maar dan heb je wel iets prachtigs.
Veel draag plezier.

1 like