Seiko Sumo: Welke band moet ik kiezen? *update*

Ik vind ze eigenlijk allemaal mooi, de Sumo kan ze allemaal goed aan. Ik heb zelf de 22mm Anvil ivm 20mm endlinks gehad.

[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Seiko/172647dc.jpg.html][/URL]

Eric

2 likes

Die combi had ik ook op mijn - later jouw - Blumo, staat gewoon erg goed. :+1:

Bedankt voor alle reacties dusver! Wat is in jullie beleving de beste plek om zo’n bracelet te kopen?

In Nederland kun je terecht bij Rob (Monsterwatches), internationaal kun je kijken bij Yobokies of Dagaz, keuze genoeg!

Yep, Monsterwatches.

Nog twee probeersels:

Wat vinden jullie?

Ja, nato/zulu kan 'n Sumo heel goed hebben. Staat super, imo.

2 likes

Oyster vind ik ook het lekkerst ogen.

gr, HJR

Of natuurlijk een mooie milanese…

Uiteindelijk toch gekozen voor de super engineer II ! Net binnen en nu om de pols voor een reisje naar Terschelling.

3 likes

Netjes!

Ik stond voor dezelfde keuze met mijn oranje versie. Ik ga voor de Presidential. Weet iemand of Rob met vakantie is? Aantal dagen geleden een mailtje gestuurd maar nog geen reactie gekregen.

Rob is niet (meer) op vakantie, heb de laatste dagen regelmatig contact met hem gehad. Tipje: niet via email, maar via Facebook :wink:

2 likes

Precies dit, via Facebook gaat het altijd goed. Deze komt ook van Rob! Ik hoorde verhalen over de endlinks die niet zouden passen, maar mijne passen perfect.

Ik vind de presidential ook nog steeds erg mooi. Ik ben voor deze gegaan omdat hij niet taps toeloopt naar 18mm. Het is een grote klok en ik heb grote polsen dus de 20mm staat mij goed aan. Ook vind ik deze iets stoerder, en dan kan de standaard OEM bracelet er op als het iets netter moet.

Ik vind de Presidential persoonlijk net iets beter passen bij de mooie ronde vormen van de kast. Maar het scheelt haast niks, ziet er prachtig uit bij jouw blauwe! En mijn polsen zijn niet groot, dus die 2mm afname kan best :wink:

Goeie keuze gemaakt . :thumbsup:

1 like

Mooi :thumbsup:
Ziet er erg strak uit.!
Goede keus…!

Pieter.

1 like

Ben zelf op zoek naar een beads of rice band voor mijn seiko sumo, heeft iemand mischien een link voor mij waar ik die kan bestellen ?

Deze heeft helaas geen end links voor mijn seiko sumo