Ik heb dezelfde dial doch onder de letters SQ staat 100
Langs de achterzijde (welke opendraaien is en niet toegeperst) staat
Seiko Water resistant 10 ATM met de nr 310055 Japan stainless steel 6923-5040 AO
Dat is toch een heel ander horloge?
Toch hetzelfde maar ga morgen even foto v beide zijden plaatsen
Ik zie dat het een Engelstalig dag aanduiding heeft .En werkt anderzijds perfect .
Koekoek ? IS dit nu dezelfde ?
Misschien is het nog vroeg, maar ik zie geen 1 overeenkomst…
De twee foto’s aan het begin zijn de enige foto’s die we tot nu toe hebben. We wachten of de verkoper nog reageert. Dus daarom zo moeilijk allemaal. Die van @RO3L lijkt er het meeste op. Die van @Chezus heeft een korrel structuur op de wijzerplaat.
Ja bij de advertentie van de verkoper stond ook geen foto van het achterdeksel.
Je ziet zelf toch ook dat hij anders is?
dat kan wel eens helemaal juist zijn
Het uurwerk misschien. Kast is anders. Heeft een rand aan de zijkanten.
De 8123-5000 die Roel postte is het toch gewoon?
Lijkt er idd op.
Heb hem gekocht. Wat een pracht dial! Conditie belachelijk goed. Lijkt wel ongedragen. Op de dial staat 8123 5050 R
zeker mooi
En wat staat er op de kast?
Suwa, juni 1982, internationaal model.
De voorkant correspondeert niet helemaal met de achterkant, is ie dan toch (licht) gepolijst? Of gezichtsbedrog?
Even voor de duidelijk; het is een mooi horloge met inderdaad een mooie uitstraling .
Zou ik niet durven zeggen. Als ik de dial bekijk ziet deze er echt als nieuw uit en komt de rest van het horloge hiermee overeen. Er zitten miniscule krasje op de case en band (moeilijk op de foto te krijgen).
Ook al zou het horloge gepolijst zijn stoort me dat helemaal niet. Betekend dat de vorige eigenaar een liefhebber was en hem met zorg heeft gedragen.
Hoor graag als iemand nog wat achtergrond informatie heeft over dit horloge.
zeker japans ik denk dat je al veel info kunt halen aan nr achterop,
deze is het je kunt pagina vertalen naar Nl
https://shopee.tw/-專業模型-石英錶-SEIKO-290362-精工方型石英錶-白色面-星-日期-時尚-商務-軍錶-i.4347139.7847811813
Staat alleen geen 100 op de wijzerplaat.