Seiko Superquartz

Hallo allemaal,

Recent ben ik dit horloge tegengekomen op het goede oude marktplaats. Nu weet ik niet welk type horloge dit is. Op het internet vind ik ook niets over het bestaan van dit horloge.

Iemand enig idee wat het serienummer is van dit horloge? Of waar ik relevante informatie kan vinden?

2 likes

Als het goed is staat op het achterdeksel het typenummer.
Als dat niet helpt kun je om middernacht drie keer @koekoek roepen als je voor de spiegel staat, dan schiet die je te hulp met parate kennis over alle obscure modellen die je maar kunt bedenken.

17 likes

Dan maar hopen dat die kerel ooit reageerd :wink:

Probeer dat laatste vanavond wel, zal je laten weten hoe het is gegaan.

Probeer 290362, dat levert gelijkende kast/dial op.

1 like

:point_up:t2:

Ik moet je teleurstellen ik heb geen idee van het model! Maar je kan het de verkoper wel vragen denk ik!

2 likes

https://shopee.tw/-專業模型-石英錶-SEIKO-290362-精工方型石英錶-白色面-星-日期-時尚-商務-軍錶-i.4347139.7847811813

staat er achteraan niks op dan??

denk dat het deze is?
https://www.ruten.com.tw/item/show?22130048955582 je kunt pagina vertalen

Nee hoezo? Het is het exemplaar dat je daar boven linkt.

Overigens is het super quartz relatief, het is geen HAQ of high-end model.

1 like

Aja oke

is het dan deze?

Nee, maar lijkt er enorm op. De dial is wat minder spectaculair bij deze.

Deze lijkt er meer op! De afmetingen vinden vind ik namelijk het belangrijkste, thanks!!

1 like

heb je dan geen foto van achterkant???

1 like

Het is denk ik dezelfde alleen heeft die van Roel waterschade op de wijzers waardoor het zwart lijkt ipv lumen.

Hij zal ongeveer 34mm breed zijn.

edit: staat ook in de link:

[特價:880]-2手[無盒],[[絶對正品,歡迎驗貨]]-[無盒],完美主義者請勿下標^^

錶徑:28 x 28 mm(鏡面),含龍頭:35mm

錶厚:7mm

Google translate:

[Special: 880]-2 Hands [No 盒], [[Extreme Genuine, Boxing Coin]]-[No 盒], Perfectionist Subscript ^^

Diameter: 28 x 28 mm (mirror surface), including dragon head: 35 mm

Thickness: 7mm

Dus:

Glas 28x28

Kast + kroon 35.

1 like

Deze kan ook nog

Productnaam: [Professioneel model] quartz horloge [SEIKO 142706] Seiko Cubic quartz horloge [zilveren gezicht+ster+datum] mode/zakelijk/militair horloge [speciale prijs: 800]-2 wijzers [geen doos], [[absoluut echt, Welkom Inspectie]]-[Geen doos], perfectionisten nemen geen abonnement ^^[Garantie voor drie maanden] Tafel diameter: 27 x 27 mm (spiegel), inclusief kraan: 34 mm Tafeldikte: 7,5 mm Band: [Nieuw] Roestvrij staal metaal band handomtrek: 180 mm, 18 cm [verstelbaar] Merk: SEIKO-Made in Japan

Goede info! Bedankt!

1 like

Hoe moeilijk kan het zijn, of het achterdeksel is er niet meer bij, of de camera werkt niet?

3 likes