Hatseflats…
Helaas idd, zeker wanneer goud niet echt je ding is… die zijn er genoeg te vinden
Zit daarom in twijfel over de swr049p1… 23 mm band aanzet en het formaat gaat wat meer richting die van de tank solo xl, maar hij oogt niet verkeerd wanneer ik deze foto bekijk. Niet uit proportie denk ik.
Exact dat.
Ik heb hier ook voor gekeken als alternatief.
Echter voor mijn 17,5 pols is dit to much,
Ook 23mm bandaanzet vind ik zo een nutteloze maat.
Persoonlijk beschik ik alleen nog maar 18 en 20 mm banden dus wanneer ik van band wil wisselen zal ik hier altijd speciaal banden voor moeten aanschaffen.
Verder qua design en afwerking vind ik het een zeer geslaagd alternatief.
Alleen jammer van de uit verband getrokken maten.
Hele rare maat inderdaad.
Toch zijn er genoeg straps te krijgen in 23mm en wanneer ik voor dit horloge zou gaan ben ik wel van plan hem als daily te dragen.
Dan is het opzich niet erg om bijvoorbeeld 2 of 3 banden aan te schaffen voor de afwisseling.
En qua lug to lug kan ik hem makkelijk hebben op m’n platte 19 cm pols. Heb eerder een vintage tankje gehad van 27x35 en die viel redelijk in het niet😅
Echt wel.
Dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk… maar snap wel dat 23mm voor de meeste een beetje te veel van het goede is.
Is dit de SFP608P1? Staat je goed!
Dat is ‘m inderdaad. Bedankt Jason
Wat is er met de andere 4 gebeurt?
Ziet er goed uit.
Nou, heb eerst een Mickey Tank, twee verschillende stalen Seiko Tank’s en heel kort een Cartier Tank gehad.
En tussendoor een retourtje Seiko Tank met 23mm band.
Bedankt!
Mijn criterium voor grootte is dat zolang lugs niet voorbij de pols komen, is het acceptabel.
Ziet er netjes uit! Naar mijn mening de mooiste tankvariant. @LastGentlemen we hebben er ééntje bij!
Alvast veel plezier ermee, 5y30-5798 zal 't movement wezen, CK kan ik je niet bij helpen.
Thanks! ik was een lange tijd opzoek naar een mooie seiko tank variant. met echt geluk weten te vinden op marktplaats die hem voor een leuke prijs weg deed. Draag hem helaas wel echt weinig… Enige reden waarom ik hem niet weg wil doen is omdat ik hem aan had op mijn bruiloft dit jaar.
zo’n mooi ding die bijna niet gedragen word is een schande
Zeer mooi exemplaar.
Inderdaad jammer dat deze te weinig draagtijd krijgt.
Ben ik stiekem wel benieuwd tegen welke hij het dan moet afleggen
haha welke ik wel vaak draag bedoel je ?
Exact
Alpha sub en datejust en een Gshock