Seiko 'Tank' only

Heel mooi exemplaar :clap:

1 like

In volle gewenning aan dat kleine ding om de pols… maar, na een ultrasoon badje, cape cod beurtje en een polywatch rub van de plexi vind ik hem best wel leuk en stijlvol. Het nieuwe bandje erop doet ook meteen wel veel…

6 likes

100x beter met de nieuwe band.
Ziet er strak uit :clap:

1 like

Hij is best wel strak ja. Vind het een mooi ontwerp. Simpel, maar toch met oog voor detail en een lekker strak ontwerp. Seiko op zijn best.

1 like

Ik vind hem prachtig!

Als ik me niet vergis

Is het Quartz uurwerk

Is het type / model

Waar de CK voor staat weet ik niet
Meestal worden hierin de letters als verwijzing naar een ontwerper of een specifieke serie gebruikt.

Echter denk ik dat @koekoek hier meer over kan vertellen.

1 like

5y30 is inderdaad het uurwerk. 5798 is de wijzerplaat code. Dat is weer iets anders dan de kast code op de achterkant. Waar die letters er achter voor staat weet ik niet precies.

Het gekke rondje is het suwa logo :grin:

4 likes

Ik vind hem leuk! Maar moet wel erg wennen aan het (imho) kleine formaat.

3 likes

Het is maar wat je ermee doet :wink:

Persoonlijk vind het op de foto niet klein ogen, en goed de ruimte om de pols opvullen.

:ok_hand:

1 like

Haha, ik zal niet happen.

Toen ik hem open maakte dacht ik: oe sh*t dat is wel een heel ieniemienie maatje
Toen ik hem om deed dacht ik: hmm ja wel een beetje vrouwelijk
Na een kwartiertje om de pols dacht ik alleen nog maar; zo dat draagt fijn (klein, licht en dun)! en kan er de tijd nog op aflezen ook.

1 like

Alhoewel geen seiko, klein betekent niet perse vrouwelijk.

2 likes

Naah ook wel redelijk vrouwelijke types toch :stuck_out_tongue_winking_eye: :joy:

Hij wordt zo klein door de vrieskou…

1 like

Haha

1 like

Komt er maar in @LastGentlemen :metal:t3:

11 likes

Heel mooi :face_with_monocle: zeer geslaagd ook met die band.

7 likes

9 likes

7 likes

6 likes

9 likes