Seiko 'Tank' only

Ook wel een mooie stoere kroon zo te zien, niet zo’n iel kroontje met een steentje, dat vind ik ook nogal vrouwelijk. Ik vind het een mooie aanwinst.

1 like

Dankjewel, de kroon is inderdaad goed in verhouding en zelfs voorzien van een subtiele crown guard. Ik ben er oprecht blij mee.

Op YouTube staat een review, waarin de reviewer niet uitgepraat raakt over de vrouwelijkheid van de band. Een zeer persoonlijke mening, die ik niet deel :innocent:. En wat dan nog, who cares :laughing::laughing:

Jij loopt ermee, ik vind de band stoer en passend.

1 like

Ik ook :grin::grin::grin:

Gefeliciteerd. Wat je van ver haalt is lekker(der! Geniet er van.

1 like

Ben trouwens benieuwd naar je keuze voor wat betreft de band.

1 like

Apart kleurtje zeg maar :slightly_smiling_face:

6 likes

Sexy hoor.

Dit had ik destijds voor mijn super seville maar.
Maar staat inderdaad ook heel goed met de tank.

3 likes

9 likes

Iemand een idee waar het beste een nieuw glaasje te bestellen voor de Seiko Tank?

Gaat om het type op de foto.

2 likes

De mooiste. Zeker in deze combinatie.

1 like

8 likes

Die zilveren versie staat nog steeds wel op mijn lijstje… Ben hem alleen nog nooit tegen gekomen. Mocht je hem ooit weg willen doen :wink:

1 like

11 likes

In het verleden zeer goede ervaring bij horlogeglasPUNTnl.

Ik heb er geen los glas gekocht, maar een bijzonder glas met goudkleurig kader van een vintage Seiko laten vervangen.

1 like

Poosje terug op Vinted een leuke Seiko Tank gekocht, bleek een gewoon een nepper te zijn :expressionless: Thanks @koekoek voor de info.
Gaat dus om dit model:

Verkoper heeft het netjes opgelost, maar goed ik zit nu net de horloge wat ik niet wil dragen. Maar daar is een oplossing voor:

1 stevige mep en het probleem is opgelost.

En nu weg ermee:

Hopelijk stinken anderen er niet in.

14 likes

Blijft een fijn exemplaar ondanks dat het voor mij wat te netjes aanvoelt.

10 likes

11 likes

Nieuw bandje binnen :partying_face:

9 likes