Jazeker.
Neppe volgens de Seiko politie
Verkoper al bericht om bestelling te annuleren.
Geweldig haha.
Volgens mij zijn er binnen het Forum nog twee welk deze actief zoeken.
Leuk @anon50762135 maar de Seiko tank heb ik allang niet meer was ‘m net niet. Maar je open uitnodiging geldt wel voor mijn Raymond Weil handwinder uit de seventies als ik me niet vergis:
Mag ik met een emporio armani ook meedoen??? Cadeautje van mijn ouders toen ik naar de brugklas ging. Manmanman wat was ik toen het mannetje .
Nou nou…
Mooi model. Niks mis mee toch.
Zeker niets mis mee. Zit momenteel in een fase dat ik mijn horloges het liefst rond zie. Misschien als ik oud en wijs ben komt er eens een jlc
Ik heb net gisteren een Seiko SWR053P1 voor mijn vrouw gekocht. Volgens mij is dit blanke model nieuw voor '21.
Ze is helemaal geen horloge persoon en heeft dagelijks normaal gesproken haar Polar om.
Om die reden toch wel leuk om haar een Tank achtige te geven voor de gelegenheden dat het iets dressier mag.
Wellicht vind ze het wel zo leuk dat hij vaker omgaat, dan kan het in de toekomst altijd nog een keer een echte Tank worden.
Ik zou het niet doen. Voordat je het weet mag je op haar wachten in plaats van andersom.
Hier, daar hej’ Urban Annie staan hoor, met haar Cartier en haar kuthoedje. Jezus Christus, wat vind ik dat ding lelijk zeg.
Volgens haar is het in, volgens @anon50762135 en mij ziet ze eruit als een Franse boer uit de jaren 20.
Haha wel echt top dat je vriendin zo mee in je hobby gaat! Volgens mij heb je een blijvertje gevonden. Zuinig op zijn
Is dit geheel vrijwillig ? of iets van een sinaasappel in kerstsok
Leuke Flat Cap trouwens.
Laat dat bijna maar weg.
Heb je al geprobeerd om de wijzerplaat te wijzigen met je vinger op het glas?