Seiko 'Tank' only

Ja en ik houd hem steeds tevergeefs tegen de betaalautomaat in de supermarkt.

3 likes

Ik zou er best veel voor over hebben om dat te zien. :joy: Heb je ook de “fantoomtrillingen” in je pols, waardoor je denkt dat je een appje ontvangen hebt? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

De vrouwelijke @Fate_Amenable_To_Change.

1 like

:joy: Huul’n.

Ik gooi 'm er ook gewoon in!

Het woordje Seiko denk je er maar bij😅

3 likes

Menne pa dacht ook hiptrendy te doen met zo’n hoedje. Er is een ernstige verstoring tussen het “gevoel” en de look. Schijnbaar voelt het “Peaky Blinders” maar het ziet er effectief uit alsof ie fulltime Camembert produceert.

@LastGentlemen verdomme, we hebben die Japanse kneuters wakkergemaakt

9 likes

Ze konden beter de oudere kneuters weer aan het werk zetten.
Vind de 2021 nou geen verbetering.

3 likes

Ja. Zo zijn er in Nederland volwassen mannen die denken dat een leren hoed na hun vijftigste een goed idee is.

Dat is het niet. :joy_cat:

1 like

Ze zijn er ook in heren variant maar helaas 28mm breed met een bandaanzet van 24 fokking mm


2 likes

Tenzij je de Indiana Jones van Twente bent. Dan mag het.

2 likes

:point_up_2:t2:

@LastGentlemen dus er is een nieuwe lelijke versie.

1 like

Jij weet de “Harry Camper”-look nochtans zelf best goed te rocken toch :sunglasses:. Één van de eerste foto’s die ik hier bij aanmelding zag was jouw DD op panterstrap. Uitermate verwarrend en nog steeds gebrandmerkt op de netvliezen.

2 likes

Tja, valt dit onder een tank?
Ooit van mijn overleden oom geweest (of zijn vrouw, geen idee).

Ligt nu bij hf lid ter reparatie als cadeautje voor mijn pa.

1 like

Op het moment dat je op 10 meter afstand een bierflesje van een schutting kan jakkeren met een zweep zeg ik; oke, nu heb je hem verdiend.

Dat valt onder een andere kwalificatie en dat heeft niks met het hebben of ontbreken van smaak te maken.

Dat heet simpelweg het stijltje.

3 likes

is me ondertussen al bekender dan me lief is :slightly_smiling_face:.

1 like

pracht exemplaar!!

1 like

Je moet als vrouw zijnde wel moddervokking charmant zijn wil je een flat cap verkopen. Ik weet niet of het sinds de dood van Diana Rigg nog gedaan kan worden. Ik betwijfel het.

Dat klinkt aannemelijker, en voor de goede orde: Ik zou mijzelf niet doen. :rofl:

3 likes

1 like

Oh.

1 like