Ik hou dus niet van zwarte horloges, eigenlijk.
Maar ik zag deze op fb voorbij komen, en toen ging ik toch even twijfelen.
Ze zijn dan ook niet helemaal zwart
Desalnietteplus: ik vind ze mooi
limited black?
Schitterend hoor
Vind zelf de turtle heel mooi…
Waar zie je die?
Die middelste, toch
Volgens mij is dat een Willard.
Shit, nu lijk ik wel een wijsneus
Nee hoor ging er zelf vanuit dat deze cases allemaal onder de noemer van turtle gingen…
Vind het iig een schitterend horloge
Zekers heel mooi!
En dit is nummertje 4 De SLA061J1
Het vierde stuk is opnieuw gebaseerd op de asymmetrische kastvorm uit 1970, maar deze keer heeft het een getextureerde wijzerplaat (zand op de zeebodem), een volledig oranje secondewijzer, een bijpassende zwart gecoate stalen armband en is gelimiteerd tot slechts 1.000 stuks.
Het stuk krijgt ook een bewegingsupgrade in de vorm van Seiko’s 8L35-beweging, die in wezen een onversierde, niet-aangepaste versie is van Grand Seiko’s 9S55 die een verbeterde nauwkeurigheid van -10/+15 seconden per dag biedt.
Nog vrij ruim.
Moet wel zeggen dat dit model fijner is door de zwarte datum.
Hmmmm ik vind ze niet verkeerd, maar ook niet echt geweldig. Over het algemeen wordt ik sowieso niet heel erg warm van zwarte horloges, dus daar zal het denk ik wel aan liggen
Zwarte/PVD horloges zijn de shit!!!
Wat moet dit allemaal gaan kosten???
Als ik zou moeten kiezen, dan zou ik voor de MM200 Reduced, SPB255 gaan. Die kast zit zo geweldig om de pols (heb zelf een 187). Eigenlijk nog iets beter dan de 62mas. Prijzen zijn 1250 voor de 62mas en mm200 reduced en 1350 voor de Willard. Gelukkig geen hogere prijzen, omdat het een LE is.
Behalve die SLA061J dan (€3.300,-), maar dat was ook wel te verwachten met een 8L35 onder de kap.
Ja best toffe uitvoeringen , maar een krasje op je RVS kast vind ik niet zo erg ( hoort erbij )
Krasje in de PVD lijkt mij wel veel meer op te vallen . maar stoer zijn ze wel .
Anders bij aanschaf maar gelijk deze erbij kopen
Die 62mas is wel erg gaaf zo!
Nog steeds blij met mijn zwarte SKX013 mod.
na een jaar nog geen krassen te bekennen in de PVD kast.
Nee man, het is een Uemura.
Ja, die ziet er inderdaad wel heel erg aanlokkelijk uit.
Tot nu toe wint de zelfbeheersing het.
(En het feit dat ik mijn Ming nog moet betalen in Mei :-))