Seiko Thermic 6c12-0010 SBET001 instruction manual

Goedenavond,
Dit is mijn eerste post.
Mijn naam is Erik.
Verzamel al vele jaren digitale LCD horloges, vooral Casio maar ook interessante Seiko’s en Citizens.
Was vroeger vooral op het Pocketcalculatorshow forum te vinden maar dit forum is verwijderd helaas.

Nu mijn vraag: ik heb pas een Seiko Thermic horloge gekocht.
Hij doet het niet en ben op zoek gegaan naar informatie op internet.
Veel foto’s en globale info maar bijvoorbeeld een gebruiksaanwijzing kan ik niet vinden, ook niet op officiële Seiko sites.
Heeft iemand een tip waar ik een gebruiksaanwijzing voor dit horloge kan vinden?
Of heeft iemand dit horloge en weet hoe ik dit weer kan laten werken?

1 like

Ik heb een klein archief van Seiko handleidingen (zo’n 800 stuks), de 6C12 zit daar helaas niet tussen.
Misschien iemand anders die je ermee kan helpen.

Apart horloge! Aan de handleiding kan ik je helaas niet helpen.
Is de accu misschien helemaal leeg? Blijkbaar kan het wel tot 50 dagen duren voor deze helemaal opgeladen is. Misschien heb je deze ook al gelezen,

A little hot and cold on the Citizen Eco Drive Thermo https://www.thewatchsite.com/showthread.php?t=215409

http://www.mcbroom.biz/forum/read.php?2,31116,31116

Weet ik niet, ben eigenlijk niet van plan om hem 50 dagen te dragen om er dan achter te komen dat hij defect is?
Daarom zou ik graag een gebruiksaanwijzing lezen. Er staat vast wel in hoe je dit kunt nazien.
Bedankt voor je linkjes, had ik gelezen. Jammer dat er niet meer info is over dit zeldzame horloge (oplage 500 stuks.)
(Raar dat je hier geen mailtje krijgt als iemand reageert op je bericht. Dat is op andere forums/fora vaak wel het geval)

Volgens mij kan dat wel, een mail op een reply.

Is dit horloge zoiets als de Bulova Thermatron ?
Zeer innoverend maar het was een uiterst kwetsbaar horloge. Ik heb het nooit durven kopen…

@11je12je
Je kunt deze van Citizen downloaden. Werkt vergelijkbaar. De Citizen F910.

Precies wat ik zocht. Dank je wel!