Seiko top of flop strap combi?

Wat vinden jullie, ik had deze Seiko recraft al enige tijd op een mesh bandje toen ik dit bandje tegen kwam. Mooie combie dacht ik. Of is het te? Ik ben er niet helemaal over uit. Dus wat wordt het TOP of FLOP?

11 likes

Ik zeg (voor dit horloge): groov…eh top!

1 like

Ken net :wink:

In principe: een rally strap is voor chrono’s. Maar deze matcht wel erg goed met het horloge qua funkyness en kleur. :slight_smile:
Ik vind het niet top maar het is ook geen flop!

Fan van horloge noch bandje maar de kleurencombi is objectief gezien gewoon top!

Ha principes zijn er om vanaf te wijken denk ik dan.
En om dat kracht bij te zetten
BAM…:laughing:

1 like

Een rally strap is echt seventees…
Smaken verschillen…ik vindt deze combi niet lelijk maar niet echt een gouden vondst.

Tja, het ligt ook een beetje aan de persoon.
Dat vergeten veel mensen, dat er ook nog een persoon
aan een horloge vast zit.
Dat heb ik ook irl wel eens, dan zie ik een horloge en dan denk
ik no way man.
Zo zag ik laatst een hele dikke man met een GMT master op een nato bandje.
Dat was dus geen gezicht :joy:
Maar ik zag ook eens een vrij forse kerel met een Santos en dat kon
op een of andere manier weer wel.
Het luistert dus nauw allemaal, millimeterwerk.

Grt.

De kast heeft wat hoekige kanten net als de indices en de band, ook de kleuren van de band en het horloge vullen elkaar wel aan. Het zou niet mijn keuze zijn maar snap het idee wel.

Even voor de duidelijkheid de klok wordt zo geleverd…Dat vind ik wel een beetje saai, daarbij komt ik houd niet zo heel erg van metalen bandjes.

3 likes

Helemaal top !!!

1 like

Het zal vast niet ieders smaak zijn maar het past super bij elkaar en daarom dus TOP!

1 like

Prima te doen!! Houwezo

1 like

Ik zeg top!

Ko

1 like

Superleuk om de verschillende meningen te lezen, ik ben wel gevoelig voor het argument dat een race strap op een chrono hoort. Aan de andere kant ben ik zo gek op die racestraps dat ik er ondertussen wel een paar heb om te combineren!
Zoals bv die hamilton. Iemand nog een leuke racestrap combie??

Mooie combi, staal “tijdelijk” vervangen voor leder geeft een nieuwe look :relaxed: (fotootje van het web)

1 like