Seiko Triplet SKX007 SKX009 SKX011

Naast Soviet/Russische horloges en Seiko Kinetics heb ik gewoon een zwak voor Seiko in het algemeen. Deze 3 duikers zijn volgens mij voor velen bekend ( en geliefd/gehaat ;)).
Ik wilde graag plaatjes van mijn triplet laten zien. De SKX007 heb ik in het verleden al eens nieuw gekocht, maar ingeruild. Afgelopen week kwam er een tweedehands exemplaar uit Griekenland binnen, nadat ik enige weken terug de SKX009 tweedehands in Nederland vond. De SKX011 heb ik al enige jaren en kwam destijds tweedehands uit de Verenigde Staten.
Ze staan alledrie op een CP watch holder zoals @merl deze enige weken geleden heeft voorgesteld.

SKX007

SKX009

SKX011

Bedankt voor het kijken!

19 likes

Blijft een genot voor het oog, maar nog meer om de pols. Die holders begin ik zo langzamerhand wel leuk te vinden. Fijne zondag!

1 like

Mooi triplet! Ik heb de 9 en de 11. Bij mij blijven ze hoogstwaarschijnlijk ook voor altijd in de verzameling. Ziet er handig uit die CP watch holders :+1:

1 like

Ja!:slight_smile:

3 dezelfde horloge’s die toch weer net anders & leuk genoeg zijn om te ‘rechtvaardigen’ ze alledrie gewoon lekker
ijzerenheinig naast elkaar te zetten!

:+1:t2:

1 like

Goed gezegd.
Mooi drietal! Zo’n SKX011 staat ook op mijn wensenlijstje.

1 like

Leuk trio zo!

1 like

Skx kan je niet mis mee gaan he :smile:

Maybe toch maar weer eens in de collectie toevoegen…

1 like

Yep, zo heb ik een tweetal: SKXA 35 en 009…

Band (Retro Razor) van de gele is van Rob (Monsterwatches)

3 likes

Driemaal scheepsrecht! :+1:

Grt.

1 like

Mooie, aparte band!

Gele wijzerplaat is ook niet verkeerd…

Grt. Marco

Moeilijk verkrijgbaar de Razor.
Misschien een tip? ( binnen NL )

Grt.

Jaren geleden bij Rob van Monsterwatches, weet niet of 'ie ze nog heeft.

toch wel 1 van mijn favo’s die SKXA35
[URL=http://s1199.photobucket.com/user/menkepie/media/d982ebfbaba355be4b780bd437051af1_zpsgpfqhflg.jpg.html]

[/URL]

1 like

De oranje is well de mooiste van de 3 :heart_eyes:

1 like

Mooi trio :slight_smile:

1 like

Ben bang dat dit mij ook nog wel eens gaat gebeuren.

Ik heb het ‘maar’ gehouden bij de 007 en de 013. Dat kon ik rechtvaardigen omdat die een andere maat hebben… Maar als ik dan dit soort foto’s zie kriebelt het om de 013 te verkopen en een pepsi of 011 te halen… :wink:

PS. Topfoto’s!

1 like

Horloge zijn uiteraard gewoon mooi :thumbsup:
Maar de tweede en derde foto vind ik geweldig !
Leuk zo, alledrie naast elkaar op de houders…!

Veel plezier ermee
Pieter.

1 like

Helemaal niets mis met dit trio!
Ik heb alleen een 007. Maar ben absoluut fan! Een klassieker (bijna twintig jaar ongewijzigd in productie, met roots in de jaren '60), professional specs, automatisch in-house uurwerk, tough as hell, prettige looks én belachelijk goedkoop, imho. En natuurlijk oneindig veel mogelijkheden om te modden. Toppertje!

1 like

Mijn beste,

Een mooi trio aan heerlijkheden!!

NB
ook ik heb alleen maar de 007.
het blijft een fantastisch horloge.
Ik draag het dan ook regelmatig met veel genoegen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Nice, ik heb de zwarte op presidentiële en dat vind ik de mooiste combi. Misschien ook iets voor jou? Heb je naast 3 modellen ook 3 banden.

1 like