Deze leek me wel interessant voor jullie medeforummers.
Advertentie Nr. 539163829
Groet,
Willem
Deze leek me wel interessant voor jullie medeforummers.
Advertentie Nr. 539163829
Groet,
Willem
Mooi ding idd geen centen helaas wat kostten die nw toen?
Geen idee, maar er wordt nu behoorlijk op geboden.
Schijnen redelijk zeldzaam te zijn
Ja, erg goed horloge, zeer goede kwaliteit. Op thewatchsite.com worden dat soort horloges erg gewaardeerd door de liefhebbers.
Ik was de hoogste bieder op het moment dat het zoekertje verwijderd werd, dus stuur een mail naar de verkoper met de vraag hoe we de verkoop verder afhandelen…
Krijg ik als antwoord dat hij aan iemand anders verkocht heeft!
Ik ben een heel rustig persoon, maar ik ben zo kwaad op marktplaats en de verkoper op dit moment. :X
C.
Dat is op zijn zachtst gezegd flink balen!
Er wordt op MP vaak " achter de schermen " via mail geboden.
Het is dan wel zo netjes om de reguliere bieders te laten weten dat dat gebeurt en hoe hoog dat bod dan is.
Tenminste, zo doe ik het in voorkomende gevallen.
Heel teleurstellend, ik ken dat gevoel…
Willem
Kan me Comit zijn teleurstelling voorstellen, maar anderzijds is het zo dat als ik iets op marktplaats heb de helft van de tijd een ‘bieder’ vaak niet erg serieus danwel malafide blijkt te zijn.
Bieden op marktplaats is natuurlijk ook vrijblijvend het is geen veiling zoals ebay…
Bedankt voor het begrip. (tu)
Ik had via mail ook al contact opgenomen met de verkoper, had hem via die weg zelfs al het bedrag geboden dat hij minimaal wou, en dit toen de teller nog maar op 200 EUR stond… maar tevergeefs. Balen.
Treurig, en typerend voor marktplaats.
Je wil niet weten wat voorn schorem er op de advertentie van mijn Panerai afkwam via marktplaats… Ik denk dat ik MP in het vervolg wat verkopen betreft compleet links laat liggen.
Je wil niet weten wat voorn schorem er op de
advertentie van mijn Panerai afkwam via
marktplaats… Ik denk dat ik MP in het vervolg wat
verkopen betreft compleet links laat liggen.
Lol!!! Herkenbaar!
Ik heb er zakelijk een hele tijd geadverteerd en als je gaat denken dat de reageerders een afspiegeling zijn van de Nederlandse bevolking krijg je een afschuwelijk mensbeeld
De mooiste mails vond ik altijd;
"
wat kosd laminaat
LOl!
Gr. Roel
BreitlingBerend Schreef:
Je wil niet weten wat voorn schorem er op de
advertentie van mijn Panerai afkwam via
marktplaats… Ik denk dat ik MP in het vervolg
wat
verkopen betreft compleet links laat liggen.Lol!!! Herkenbaar!
Ik heb er zakelijk een hele tijd geadverteerd en
als je gaat denken dat de reageerders een
afspiegeling zijn van de Nederlandse bevolking
krijg je een afschuwelijk mensbeeldDe mooiste mails vond ik altijd;
"wat kosd laminaat
LOl!
Gr. Roel
Haha, heerlijk die specifieke vragen altijd
Of je hebt het bieden onder bijv 200 euro geblokkeerd, en vervolgens stuurt iemand een mail met “ik bied 100 euro”. Dan antwoordde ik met “waarom zou u een horloge kopen, als u niet eens kunt lezen”?
Maar tegenwoordig bespaar ik me die moeite. Dit zijn mafkezen die op alles bieden wat los en vast zit, en er zal vast weleens iemand intrappen die desperate op zoek is naar cash.
Geheel mee eens, ik plaats veel advertenties op Mp omdat ik mijn verzamelwoede alleen kan bekostigen als ik ook regelmatig wat verkoop maar de onbeschoftheid van sommige ontnemen alle lol van het handelen in vintage…bedreigingen,niet betalen , afspraken niet nakomen , te weing overmaken en natuurlijk het achteraf proberen geld terug te vragen voor niet exact beschreven krasje linksonder de deksel bij horloge van €20 pfff
Marktplaats is inderdaad een beetje “apart” maar met veel geduld kom je soms aan horloges die “gemist” worden door veel mensen. Op Ebay zijn er duizenden mensen die meekijken waarvan de meesten méér geld dan ik hebben
Een vriendelijke mail doet dan véél